سردار غلامحسین صفایی در گفت و گو با خانه خشتی:

اگر کاندیدایی مطیع ولایت نیست، تردید کنید

  • شناسه خبر: 18625
اگر کاندیدایی مطیع ولایت نیست، تردید کنید

غلامحسن صفایی، ۵۷ ساله از روستای دهبار مشهد و از هنرمندان بزرگ کشور است. اوج هنرنمایی اش را در سال ۱۳۶۰ و با سفر به چزابه به نمایش گذاشت. پس از آن با حضور در جوار شهدای گلگون کفن تا پای شهادت پیش رفت و هم اکنون از سرداران بزرگ کشور به حساب می آید. […]

خانه » آخرین اخبار » اگر کاندیدایی مطیع ولایت نیست، تردید کنید

غلامحسن صفایی، ۵۷ ساله از روستای دهبار مشهد و از هنرمندان بزرگ کشور است. اوج هنرنمایی اش را در سال ۱۳۶۰ و با سفر به چزابه به نمایش گذاشت. پس از آن با حضور در جوار شهدای گلگون کفن تا پای شهادت پیش رفت و هم اکنون از سرداران بزرگ کشور به حساب می آید.

عامل موفقیتش را لطف خداوند و حضور همسر گرانقدرش می داند و پیوسته از او با نام «فرشته» یاد می کند.

غلامحسن صفایی از نقش های متفاوتش در زندگی سخن به میان می آورد، از پیام های دردی که سلول های بدنش ارسال می کنند، از چشم هایش که یک دل سیر نخوابیده اند و از چهره اش … قطح نخاع است دیگر …!

سردار خاطرات ملاقات با ولی امرش را هیچ گاه فراموش نمی کند، وقتی هنوز زمان ملاقات را به درستی از خاطر می گذراند و می گوید: «آقا ۱۰۸ دقیقه با کمر خمیده با جانبازان صحبت کردند».

از خاطرات سیاسی چیزی به یاد نمی آورد، اما تا دلت بخواهد یاد و خاطره هم رزمانش را که هنگام وداع با دنیای مادی، با خونشان نوشتند «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار» از ذهنش می گذراند.

ولایتمداری و ولایت پذیری دو جزء جدا نشدنی حرف هایش است؛ وقتی هدف جامعه ایثارگری را برای رفتن به جبهه، اعتلای فرهنگ دینی کشور عنوان می کند.

قصه زمانی اوج می گیرد که تنها خواسته اش نگاه جوانان به تفکر دینی است و ادامه می دهد: «جوانان اصالت دینی شان را فدای هوای نفس و خواسته ها و تمایلاتشان نکنند، نیم نگاهی به عبادت و خلوص و خضوعشان داشته باشند؛ به خصوص به نماز خیلی توجه کنند».

از مباحث روز غاقل نمی شود، رد پایش در راهپیمایی های اخیر و توجه اش به اوضاع سیاسی کشور حاکی از آن است.

از رک گویی اش خوشم می آید وقتی می گوید: «هر کس از ولایت دور شد، گرفتار می شود»

فتنه ۸۸ بهانه ای می شود تا به فرود داستان نزدیک شویم و باز هم از زبانش حرف هایی بشنویم که شنیدنشان خالی از لطف نیست.

حرف هایی که مدعیان ارتباط با امام زمان را دور شدگان از ولایت می خواند و از آگاهی مردم در این شرایط سخن به میان می آورد.

ادامه می دهد: «مردم در زمان انتخابات پشت سر ولایت حرکت کنند، ببینید کسی که قرار است حرفش را گوش کنید و دنبالش بروید، اطاعت از ولایت دارد؟! اگر مطیع ولایت نیست، تردید کنید».

توصیه اش خلاصه می شود در این جمله: «ما در ایران به اندازه کافی از دست استکبار جهانی لطمه خورده ایم و یک عمر از یوغ استکبار خورد شده ایم؛ فکر می کنم بس باشد؛ این چند سال هم که به فضل خدا عزت پیدا کرده ایم، به پیروی از ولایت است. اگر این الگوی بسیار خوب در دستمان است، از آن مواظبت کنیم».

پاوپر

برچسب ها:
آگاهی استکبار جهانی جوانان چزابه رهبر سردار صفایی سیاسی شهادت عبادت غلامحسین صفائی قطع نخاع مطیع نماز ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بنده خدا

    سردار دمت گرم به خدا سالاری
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان