فرمانده پلیس راه کشور: دلیل سانحه عدم توجه به جلو بوده است/ دایی تا ساعتی دیگر مرخص می شود

  • شناسه خبر: 1860
فرمانده پلیس راه کشور: دلیل سانحه عدم توجه به جلو بوده است/ دایی تا ساعتی دیگر مرخص می شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایسنا:فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت و گو با ایسنا درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت ۲۰:۳۰ در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت: دلیل این سانحه رانندگی عدم […]

خانه » ورزشی » فرمانده پلیس راه کشور: دلیل سانحه عدم توجه به جلو بوده است/ دایی تا ساعتی دیگر مرخص می شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایسنا:فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت و گو با ایسنا درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت ۲۰:۳۰ در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت: دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند.

وی افزود: در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر ۱۳۵ به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.

سرهنگ مهماندار افزود: بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست.

برچسب ها:
علی دایی.خانه خشتی فرمانده پلیس راه کشور: دلیل سانحه عدم توجه به جلو بوده است/ دایی تا ساعتی دیگر مرخص می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان