هلال احمر:“سازمان ایجاد رای”برای مشایی !

  • شناسه خبر: 18577
هلال احمر:“سازمان ایجاد رای”برای مشایی !

طراحان این همایش قصد دارند، در آینده ای نزدیک همایش مذکور را در استان‌های، فارس، اصفهان ، خراسان رضوی و تهران ای نزدیک برگزار کنند. به گزارش خانه خشتی، سازمان پیش آهنگان جمعیت هلال احمر قرار است یک همایش با پوشش ماموریت‌های سازمان هلال احمر در راستای فعالیت‌های تبلیغی برای نامزد جریان انحرافی برگزار کند.   طراحان […]

خانه » آخرین اخبار » هلال احمر:“سازمان ایجاد رای”برای مشایی !

طراحان این همایش قصد دارند، در آینده ای نزدیک همایش مذکور را در استان‌های، فارس، اصفهان ، خراسان رضوی و تهران ای نزدیک برگزار کنند.

به گزارش خانه خشتی، سازمان پیش آهنگان جمعیت هلال احمر قرار است یک همایش با پوشش ماموریت‌های سازمان هلال احمر در راستای فعالیت‌های تبلیغی برای نامزد جریان انحرافی برگزار کند.

 

طراحان این همایش قصد دارند، در آینده ای نزدیک همایش مذکور را در استان‌های، فارس، اصفهان ، خراسان رضوی و تهران ای نزدیک برگزار کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از طراحان دیگر  این همایش، تصمیم دارند تا این همایش را به صورت گردهمایی سراسری در بندر انزلی برگزار نمایند.

ع – م یکی از معاونان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وابسته به لیدر حلقه انحراف، طراح اصلی برنامه های “سازمان ایجاد رای”سازمان پیش آهنگان هلال احمر است و مسئولیت برگزاری این همایش‌ها را بر عهده دارد.

 وی در جلسه ای در حضور مسئولان این سازمان گفته است:” ما در این سازمان پنج میلیون پیش آهنگ عضو داریم که اگر هرکدام از آنها ۲ نفر از جمله پدر و مادر خود را برای رای دادن به مهندس مشایی همراه کنند، می توانیم برای وی ۱۵ میلیون رای جمع آوری کنیم.

وی همچنین این تشکل خود ساخته در سازمان هلال احمر را ” سازمان ایجاد رای” عنوان نهاده است.

سازمان پیش آهنگان تاکنون همایش‌ها، گردهمایی‌ها و برنامه‌های دیگری برای جلب حمایت از نامزد جریان انحرافی برگزار کرده است که مسئولیت بخشی از همایش انتخاباتی استادیوم آزادی از جمله آنها بود.

منبع: دانا

برچسب ها:
سازمان ایجادرءی مشایی هلال احمر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حامد

    با سلام خدمتتان عرض نمایم پیش اهنگان متشکل از سوم ابتدایی اول راهنمایی واول دبیرستان میباشند که هیچ کدام شرایط رای را ندارند و احساس تکلیف والدین به اندازه ای است که مطیع فرزندان زیر 18 سال خود نباشند و ازشعائر هلال احمر بیطرفی و بیغرضی میباشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان