پشت پرده حضور دقیقه نودی جبهه هاشمی و مشایی

  • شناسه خبر: 18573
پشت پرده حضور دقیقه نودی جبهه هاشمی و مشایی

  برخلاف ادعاهای مطرح شده، کاندیداتوری هاشمی از سه روز قبل قطعی شده بود و حتی زمان این حضور نیز مشخص شده بود. به گزارش خانه خشتی،، براساس اخبار رسیده از یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی، حضور وی در دقیقه نود قطعی شده بود. بر همین اساس اقداماتی که از صبح آخرین روز […]

خانه » آخرین اخبار » پشت پرده حضور دقیقه نودی جبهه هاشمی و مشایی

 

برخلاف ادعاهای مطرح شده، کاندیداتوری هاشمی از سه روز قبل قطعی شده بود و حتی زمان این حضور نیز مشخص شده بود.

به گزارش خانه خشتی،، براساس اخبار رسیده از یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی، حضور وی در دقیقه نود قطعی شده بود. بر همین اساس اقداماتی که از صبح آخرین روز ثبت نام تا زمان حضور هاشمی در ستاد انتخابات ریاست جمهوری صورت می گرفت بر همین اساس قابل تحلیل است.

صبح روز ۲۱ خبری از سوی علی مطهری مبنی بر حمایت آیت عظام از هاشمی منتشر شد و به سرعت از سوی روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب منتشر گردید که بلافاصله از سوی دفاتر مراجع تقلید تکذیب شد.

اما شاید سوپر استار ترین اتفاق دیروز اقدام غیر اخلاقی تعدادی از سایت ها در اعلام تعطیلی بازار تا زمان اعلام کاندیداتوری هاشمی بود.

اما شاید مهمترین دلیل ادعای فاطمه هاشمی درباره تصمیم پدر برای حضور در ساعت ۱۷:۳۰ صحبت های مادر درباره عدم حضور حاج آقا در انتخابات بود.

نکته دیگر آن که رحیم مشایی نیز در همان ساعت حضور هاشمی در وزارت کشور حاضر شد. روز پنجشنبه اعلام شد که رحیم مشایی روز جمعه ثبت نام خواهد کرد. به نظر می رسد که دو تحلیل در زمینه حضور همزمان این دو نفر قابل مطرح کردن باشد.

اولا تیم مشایی از روز جمعه متوجه حضور قطعی هاشمی در دقیقه نود شده بودند و در نتیجه تصمیم می گیرند زمان حضور مشایی با هاشمی را همزمان کنند. دوما تیم هاشمی برای تمرکز کامل رسانه ها بر روی هاشمی شایعه می کنند که مشایی در روز جمعه ثبت نام خواهد کرد.

در هر حال آنچه که مهم است این است روز گذشته پایان شش ماه ناز دو سیاست مدار جنجالی بود.

منبع:بوتیا

 

برچسب ها:
انتخابات انحراف پشت پرده حضور دقیقه نودی جبهه هاشمی و مشایی فتنه مشایی هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان