حامی جدی هاشمی جا زد!

  • شناسه خبر: 18556
حامی جدی هاشمی جا زد!

حامی جدی هاشمی برای نامزدی در انتخابات می‌گوید سن وی برای ریاست جمهوری مناسب نیست و ضمناً او رأی منفی فراوانی دارد. به گزارش خانه خشتی، صادق زیباکلام دیروز در مصاحبه با روزنامه آرمان- روزنامه‌ای که از هاشمی حمایت می‌کند- ابتدا درباره علت دفاعش از نامزدی هاشمی گفت: آقای هاشمی این ثبت‌نام را به انقلاب و […]

خانه » آخرین اخبار » حامی جدی هاشمی جا زد!
حامی جدی هاشمی برای نامزدی در انتخابات می‌گوید سن وی برای ریاست جمهوری مناسب نیست و ضمناً او رأی منفی فراوانی دارد.
به گزارش خانه خشتی، صادق زیباکلام دیروز در مصاحبه با روزنامه آرمان- روزنامه‌ای که از هاشمی حمایت می‌کند- ابتدا درباره علت دفاعش از نامزدی هاشمی گفت: آقای هاشمی این ثبت‌نام را به انقلاب و نظامی که خودشان از معماران آن بوده‌اند مدیونند. وی در عین حال درباره این سؤال که آیا تنها راه آمدن هاشمی است، گفت: خیر اصلاً من چنین فکری ندارم که بجز آمدن ایشان ما راه دیگری نداریم. اتفاقاً از خیلی جهات ایشان انتخاب مناسبی نیستند. مورد اول همان سن ایشان است.
زیباکلام همچنین تردید در عدم رأی‌آوری هاشمی را تأیید کرده و گفت: من نصف حرفتان را قبول دارم؛ اینکه ممکن است آقای هاشمی موفق نشوند و عملاً از نامزدهای دیگر شکست بخورند اما اینکه تعللشان به واسطه این مسأله است را قبول ندارم. چند دلیل هم دارد؛ همان مسأله سن ایشان ، مسأله دیگر این است که رأی منفی آقای هاشمی کم نیست؛ یعنی خیلی‌ها از ایشان خوششان نمی‌آید.
منبع:کیهان
برچسب ها:
انتخابات حامی جدی هاشمی جا زد! رفسنجان هالشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان