چه طعمی داره این طعم قدرت

  • شناسه خبر: 18508
چه طعمی داره این طعم قدرت

“خانه خشتی” :هر لحظه و هر ثانیه انسان ها در حال امتحان می باشند و هرچه مسئولیت سنگین تر به همان اندازه امتحانت بزرگتر و به همان اندازه پاداشش عظیم تر. با پایان زمان ثبت نام ریاست جمهوری با نگاه به احساس تکلیف بعضی ها و مرور قصه تکرای تاریخ  می توان گفت چه طعمی […]

خانه » آخرین اخبار » چه طعمی داره این طعم قدرت

خانه خشتی” :هر لحظه و هر ثانیه انسان ها در حال امتحان می باشند و هرچه مسئولیت سنگین تر به همان اندازه امتحانت بزرگتر و به همان اندازه پاداشش عظیم تر.
با پایان زمان ثبت نام ریاست جمهوری با نگاه به احساس تکلیف بعضی ها و مرور قصه تکرای تاریخ  می توان گفت چه طعمی داره این طعم قدرت!
روزی با یک استاد تاریخ هم کلام شدم و از او پرسیدم اگر بخواهید تاسف یک مورد را در تاریخ بخورید چیست و پاسخ آمد تکرار مکررات!!!
اصلاً انگار چهار سال دوم ریاست جمهوری قصه ی متفاوتی دارد! یکی دنبال ریاست جمهوری مادام العمر و دیگری دنبال برداشتن محدودیت دو دوره چهارساله متوالی و دیگری دنبال مدل پوتین مدودف!
طرف پشت کسی در آمده است که اساساً تناقض با گفتمان انقلاب است. همان گفتمانی که با آن عظتمندانه ۸ سال دفاعمان مقدس بود و بعد از آن تا اردیبهشت ۹۲ مردم با آن مقاومت کردند.
از دوستی با مردم اسرائیل و رابطه با آمریکا سخن بر زبان می آورد و بحث مکتب ایرانی را پیش می کشد و آن یکی از آرمان فلسطین این پاره تن اسلام دست می کشد.
آقای محترم من هرچه گشتم در وصیت نامه شهدا مکتب ایرانی را پیدا نکردم.
یکی از دوستان از زبان یک جانباز هندی هندوی مسلمان شده نقل می کرد که آن جانباز از زبان امام روح الله شنیده بود که هر کس مسلمان است باید به جبهه برود و او می گفت من دیدم من هم مسلمانم و به جبهه رفتم…
آقای محترم یقیناً این شخص و کسان دیگر اگر آقا روح الله که رحمت خدا بر او باد گفته بودند هرکس پیرو مکتب ایرانی هست به جبهه برود پا پیش نمی گذاشتند.
آقای محترم چه خنده دار تحرکات انتخاباتی خود را آغاز نموده و مانور خنده دار ورزشگاه آزادی نمونه آن و روسیاهی آن بر روی پیشانی سازمان…
طرف توان کنترل فرزندان خود را ندارد اما دم از اصلاح امور و وحدت می زند. جالب است که همه جومونگ شده اند!
در خبرگزاری پخش شده است که فلانی گفته است که بدون اجازه رهبری نمی آیم و اما آقای محترم، آن زبان که دخترت در آن خیابان و بعد از پایان مراسم ساندویچ خوران (!!!) گفت که رهبری در زبان پدرم رهبر نبود زدی به دهان او و در آن هنگامه سخت ولایت مداری خود را ثابت کرد که حال اینچنین می گویی؟؟!!
طرف از فلسطین این آرمان و پاره تن اسلام کوتاه می آید.
آقا، آقا گوش کنید. درست شما و جوان دیروز و من جوان امروز…شما دیروز جنگیدید و من امروز می جنگم… من احترم رزمنده های دیروز را واجب می دانم و لحظه این اجازه را بر خودم نمی دهم که با آنها بی احترامی کنم و اما لحظه ای هم به خودم اجازه نمی دهم سکوت کنم و به جمع ساکتین بپوندم. آری ملاک وضع حال افراد است.
آقا یک روز ما بودیم تنهای تنهای تنها و یک دنیا مقابل ما او بود و او بود و او بود با یک دنیا همراه او و شعار از نیل تا فرات و ما بودیم تنها و یکتنه شعار مرگ بر شیاطین سر می دادیم و حال ما هستیم و از نیل تا فرات شعار مرگ بر شیاطین. آری گفتمان پایداری و انقلاب همیشه جواب می دهد. آری امام به ما آموخت که انتظار یعنی مبارزه. امام روح الله در گوش ما گفت ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم.ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعا نداریم.ما تصمیم داریم پرچم «لااله الا الله» رابر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.
آقایان ما اهل سازش نیستیم. اصلاً قرار است بر سر چه چیز از این انقلاب اسلامی با دنیا معامله کنیم؟
چرا ما انسان ها دچار فراموشی می شویم؟ راستی یادمان نرفته نه به … در طی سالیانی علی الخصوص ۷۶ برگ برنده بوده است!
البته حضور بعضی ها به مانند هیزم تنور انتخابات را داغ می کند!!!
در این بین چهره های گفتمانی و حامی جبهه مقاومت هستند که خود روشنایی بخش و امید بخش این محفل شده اند./

برچسب ها:
آمریکا اسرائیل الهی امتحان انحراف طعم قدرت مشاهی،فتنه مکتب ایرانی هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان