دعوت مراجع از هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات تکذیب شد

  • شناسه خبر: 18448
دعوت مراجع از هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات تکذیب شد

واجب بودن حضور هاشمی رفسنجانی تکذیب شد. به گزارش خانه خشتی، پس از این که شب گذشته خبری راجع به دیدار آیت الله وحید خراسانی و آیت الله سیستانی و دعوت این مراجع عالیقدر از هاشمی رفسنجانی منتشر شد، دفتر آیت‌الله وحید خراسانی طی اطلاعیه‌ای تماس آیت‌الله خراسانی را با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست […]

خانه » آخرین اخبار » دعوت مراجع از هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات تکذیب شد

واجب بودن حضور هاشمی رفسنجانی تکذیب شد.

به گزارش خانه خشتی، پس از این که شب گذشته خبری راجع به دیدار آیت الله وحید خراسانی و آیت الله سیستانی و دعوت این مراجع عالیقدر از هاشمی رفسنجانی منتشر شد، دفتر آیت‌الله وحید خراسانی طی اطلاعیه‌ای تماس آیت‌الله خراسانی را با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس حضرت آیهالله العظمی وحیدخراسانی- مدظله العالی- با بعضی اشخاص جهت کاندیدا شدن گردیده است، به اطلاع می رساند: معظم‌له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده‌اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

در همین حال، در حالی که برخی از سایت های خبری، بیانیه ای را منتسب به آیت الله سیستانی مبنی بر واجب بودن کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی منتشر کرده اند، اما دفتر این مرجع تقلید در تهران، نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.

روزنامه شرق امروز در تیتر نخست خود به نقل از ایلنا مدعی شده بود که آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی رفسنجانی خواسته است ایثار کرده و وارد مبارزه انتخاباتی شود.

پیشتر یکی از اعضای خانواده هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرده و گفته بود که جزئیات این پیام‌ها به زودی ارائه خواهد شد.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
دعوت مراجع از هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات تکذیب شد هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان