دو نفر از سه نفرمان کنار می‌روند

  • شناسه خبر: 18320
دو نفر از سه نفرمان کنار می‌روند

به گزارش خانه خشتی  به نقل از تاانتخاب، غلامعلی حدادعادل امشب در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه شیراز در تالار فجر با بیان اینکه یکی از دستاورهای انقلاب، انتقال نرم قدرت بود، عنوان کرد: ساز و کار نرم قدرت نعمت بزرگی است. وی با اشاره به اینکه از سال ۷۴ مدیر‌ عامل بنیاد دایره‌المعارف اسلامی […]

خانه » آخرین اخبار » دو نفر از سه نفرمان کنار می‌روند

به گزارش خانه خشتی  به نقل از تاانتخاب، غلامعلی حدادعادل امشب در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه شیراز در تالار فجر با بیان اینکه یکی از دستاورهای انقلاب، انتقال نرم قدرت بود، عنوان کرد: ساز و کار نرم قدرت نعمت بزرگی است.
وی با اشاره به اینکه از سال ۷۴ مدیر‌ عامل بنیاد دایره‌المعارف اسلامی بوده افزود: در تاریخ خون‌بار ایران، انتقال قدرت خشن، بی‌رحمانه، بی‌منطق و خونین بوده است.
عضو ائتلاف ۱+۲ با بیان اینکه باید قانونی بر سر قدرت بیاییم و قانونی هم برویم، خاطرنشان کرد: از زمان مشروطه تا اکنون، من تنها فردی هستم که بعد از اینکه دوره‌ای رئیس مجلس بوده در دوره بعد رای نیاورده، اما در مجلس به عنوان نماینده حضور یافتم و تابع قانون باقی ماندم؛ چرا که به انتقال نرم قدرت اعتقاد دارم و خواستم به عده‌ای نشان دهم که اگر رای نیاوردید باید به خدمت خود به جامعه ادامه بدهید.
چرا برخی هشت سال حضور قالیباف در جنگ را به یاد نمی‌آورند


حدادعادل در بخش  دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث فتنه ۸۸ و این نکته که قالیباف را ساکت فتنه نمی‌دانم، تصریح کرد: چرا برخی هشت سال حضور قالیباف در جبهه‌های جنگ و جان بر کفی‌های او برای اسلام و ایران را به یاد نمی‌آورند.
وی ادامه داد: صد‌ها نفر از دوستان و هم‌رزمان قالیباف در کنارش شهید شدند و آیا این در کارنامه قالیباف نیست.
این کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری یازدهم افزود: اگر چه ممکن است قالیباف سرعت واکنش بالایی نداشته باشد و من نیزبه وی انتقاداتی داشته باشم که باید واکنش بیشتری نشان می‌داد، اما عملکرد وی این‌گونه نبوده که آب به آسیاب دشمن ریخته باشد؛ چرا که من دقت بسیار داشتم و این چنین نبوده است.
حدادعادل همچنین با بیان اینکه قالیباف دو هفته بعد از فتنه اظهاراتی در رسانه ملی داشت که دقیقا خاطرم نیست که چه گفته گفت:  صحبت کسانی را که دو‌پهلو سخن گفته‌اند را از یاد نمی‌بریم، ممکن است که ما انتظار بیشتری داشتیم اما قالیباف سکوت نکرده بود.
دعوت شورای نگهبان از من برای رسیدگی به اعتراضات موسوی و کروبی بعد از فتنه ۸۸
عضو ائتلاف ۱+ ۲، در ادامه افزود: بعد از فتنه ۸۸ من جزء کسانی بودم که از طرف شورای نگهبان دعوت شدم که به اعتراضات موسوی و کروبی رسیدگی کنم.
حدادعادل با اشاره به اینکه ممکن است در ۴۴ هزار صندوق چیزی کم یا زیاد شود، تصریح کرد: مواردی را که برخی مبنی بر تقلب برشمردند را بررسی کردیم در حالی که حقیقتا انتخابات سالم برگزار شده بود.
وی در ادامه با بیان اینکه خاطره تلخی از کلمه اصلاحات داریم، گفت: هر کسی که معتقد به نظام اسلامی‌ است می‌تواند در انتخابات شرکت کند و مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود در مشهد، شفاف قضیه را مشخص کردند.
رئیس‌جمهور فعلی به آرا و نظرات متخصصان و صاحبان‌نظر کمتر اهمیت می‌داد
کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به سه راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی، گفت: رئیس‌جمهور آینده به آرا، نظرات متخصصان و صاحبان‌نظر اهمیت دهد که رئیس‌جمهور فعلی به این موضوع کمتر اهمیت می‌داد.
حدادعادل تغییر سبک زندگی را راه حل دوم ذکر و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این موضوع محق نشود، طعمه غرب خواهیم بود.
وی با بیان اینکه حبس خانگی حداقل پاسخی بود که نظام به موسوی و کروبی داد گفت: موسوی و کروبی جزء نظام بودند؛ چرا که از طرف شورای نگهبان تائیدصلاحیت شدند و موسوی ۱۳ میلیون رای آورد و در کنار آن، نظام با  تمام قوا امنیت انتخابات را حفظ کرد و با حرکتی که این افراد داشتند، حبس خانگی حداقل پاسخ به آنان بود.
عضو ائتلاف ۱+ ۲ اضافه کرد: ۱۸ بیانیه‌ای را که موسوی صادر و کروبی آن‌ها را تائیدکرد را بخوانید که اگر این اقدامات ادامه می‌یافت، معلوم نبود چه بلایی بر سر مملکت می‌آمد، این حصر خانگی هم به نفع این آقایان بود و هم به نفع نظام.
حدادعادل در پایان بیان کرد: فعلا ثبت نام می‌کنیم و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تا زمان رای‌گیری، یک نفر از ائتلاف سه نفره، معرفی می‌شود و دو نفر کنار می‌روند و آن یک نفر هنوز مشخص نیست.

برچسب ها:
انتخابات پس از تایید صلاحیت ها دو نفر از سه نفرمان کنار می‌روند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان