مرتضوی: آنها که شرایط قانونی را ندارند به وزارت کشور نیایند/ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده و سعیدی کیا

  • شناسه خبر: 18244
مرتضوی: آنها که شرایط قانونی را ندارند به وزارت کشور نیایند/ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده و سعیدی کیا

آخرین اخبار مربوط به حضور نامزدها در وزارت کشور در اولین روز ثبت‌نام‌ به صورت لحظه به لحظه در این خبر تکمیل می‌شود. به گزارش خانه خشتی، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد که در این خبر به صورت لحظه به لحظه اخبار آن تکمیل می‌شود.   * اولین ثبت نام کننده: […]

خانه » آخرین اخبار » مرتضوی: آنها که شرایط قانونی را ندارند به وزارت کشور نیایند/ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده و سعیدی کیا
آخرین اخبار مربوط به حضور نامزدها در وزارت کشور در اولین روز ثبت‌نام‌ به صورت لحظه به لحظه در این خبر تکمیل می‌شود.

به گزارش خانه خشتی، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد که در این خبر به صورت لحظه به لحظه اخبار آن تکمیل می‌شود.

 

* اولین ثبت نام کننده: واعظ زاده

صادق واعظ زاده معاون پیشین رئیس‌جمهور، در اولین دقایق آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و با ثبت نام در این انتخابات، اولین کاندیدای رسمی و سرشناس انتخابات ریاست جمهوری یازدهم لقب گرفت.

* لنکرانی ثبت‌نام کرد

 

کامران باقری لنکرانی کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری یازدهم، صبح امروز سه‌شنبه همزمان با روز اول ثبت‌نام‌ها در وزارت کشور حاضر شد.

 

* لنکرانی: کشور ایران به فکرهای جوان نیاز دارد

 

لنکرانی در جمع خبرنگاران گفت: با انتقاد از وابستگی برخی افراد به کانون‌های ثروت و قدرت تصریح کرد: امروز کشور نیازمند ایمان‌های روشن، اندیشه‌های والا و تلاش و کار فراوان است.

لنکرانی در پاسخ به این سوال که شورای نگهبان برای تائید صلاحیت‌ها برنامه مدون از کاندیداها خواسته است و آیا شما برنامه خود را آماده کرده‌اید گفت: برنامه مدونی در حدود ۱۷۰ بند طراحی و آماده کرده‌ایم که انشاءالله همین روزها رونمایی می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد حضور هاشمی در انتخابات گفت: کشور جوان ایران به فکرهای جوان نیاز دارد تا اینکه بخواهیم به گذشته باز گردیم.

* ثبت نام سعیدی‌کیا 

محمد سعیدی کیا، وزیر سابق مسکن و شهرسازی، با حضور در وزارت کشور، کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری یازدهم رسماً ثبت کرد.

محمد سعیدی‌کیا که اعلام کرده است برای انتخابات ریاست جمهوری منتظر نظرسنجی های سفارشی نخواهد ماند و تا آخر می ماند و مستقل عمل خواهد کرد، متولد ۱۳۲۵ در اصفهان و متأهل و دارای سه فرزند است.

* سعیدی کیا: اگر شوای نگهبان تاییدم نکند تمکین می‌کنم

سعیدی کیا در حاشیه ثبت نام خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور باید قانونمند، مردمی و بی حاشیه باشد که مقام معظم رهبری نیز بر این ویژگی‌ها تاکید داشتند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان شما را تایید صلاحیت نکند چه کار می‌کنید گفت: بنده تابع قانون هستم،

سعیدی کیا در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا در اولین روز برای ثبت نام آمده اید گفت: تصمیم گرفتم که در اولین فرصت برای انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم.

 

* حسن روحانی برای تشکیل «دولت تدبیر و امید» ثبت‌نام کرد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در وزارت کشور، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ثبت‌نام کرد.

روحانی را سیدرضا اکرمی، علی یونسی، نعمت زاده رئیس ستاد، ترکان قائم مقام ستاد انتخاباتی وی همراهی می کردند.

 

* روحانی: هوادارانم رنگ بنفش را انتخاب کرده‌اند

حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود قرار است آقای هاشمی روز آخر ثبت نام کند، اظهار داشت: باید صبر کنیم تا معلوم شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حمایت هاشمی از وی افزود: در مورد این مساله باید از خود آقای هاشمی بپرسید

* کواکبیان با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام کرد

مصطفی کواکبیان نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در وزارت کشور، کاندیداتوری خود را به طور رسمی ثبت کرد.

کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری و مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری در نشستی خبری که در بهمن‌ ماه سال گذشته برگزار شد، ضمن اعلام رسمی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شعار «دولت اخلاق» را برای خود برگزید.

 

 

منبع:فارس

برچسب ها:
انتخابات کاندداهای ریاست جمهوری مرتضوی: آنها که شرایط قانونی را ندارند به وزارت کشور نیایند/ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده و سعیدی کیا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان