نماینده مردم رفسنجان و انار:

حرمت شکنی به مقدسات توطئه صهیونیست ها و استکبار می باشد

  • شناسه خبر: 18227
حرمت شکنی به مقدسات توطئه صهیونیست ها و استکبار می باشد

دکتر آذین در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” در خصوص اهانت تروریست ها به قبر حجر بن عدی بیان کرد: توهین به مقدسات یک مکتب ارزشمند و نبش قبر یکی از صحابه پیامبر نشان دهنده ضعف وهابی هاست. وی افزود: سالم بودن جسد وی بعد از ۱۴ قرن دال بر حقانیت مذهب شیعه می باشد […]

خانه » آخرین اخبار » حرمت شکنی به مقدسات توطئه صهیونیست ها و استکبار می باشد

دکتر آذین در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” در خصوص اهانت تروریست ها به قبر حجر بن عدی بیان کرد: توهین به مقدسات یک مکتب ارزشمند و نبش قبر یکی از صحابه پیامبر نشان دهنده ضعف وهابی هاست.

وی افزود: سالم بودن جسد وی بعد از ۱۴ قرن دال بر حقانیت مذهب شیعه می باشد و مردم نیز آگاهند و اگر کسی بر مقدسات مکتبی توهین کند در بین مردم جایی ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار اظهار داشت: شیعیان در برابر تهدید ترورست ها به حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) ساکت نمی نشینند و تعداد بسیاری در دفاع از این مقدسات اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: حرمت شکنی به مقدسات توطئه صهیونیست ها و استکبار می باشد و قصد دارند اذهان مسلمانان و اعتقادات مذهبی را تخریب کنند، اما مردم مسلمان به این فرقه ضاله آگاهی دارند و با پایداری و بصیرت در برابر توطئه های آنان ایستادگی می کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان