حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان:

جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند

  • شناسه خبر: 18200
جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند

حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” در رابطه با اهانت تروریست ها به قبر حجر بن عدی و سالم بودن جسد وی بیان کرد: حجر بن عدی یکی از صحابه پیامبر و از یاران صدیق و باوفای امیرالمؤمنین و در اعتقاد به ایشان راسخ و محکم بود، که معاویه از دست […]

خانه » آخرین اخبار » جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند

حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” در رابطه با اهانت تروریست ها به قبر حجر بن عدی و سالم بودن جسد وی بیان کرد: حجر بن عدی یکی از صحابه پیامبر و از یاران صدیق و باوفای امیرالمؤمنین و در اعتقاد به ایشان راسخ و محکم بود، که معاویه از دست وی به خشم آمد و دستور داد آن بزرگوار را به شهادت برسانند که در منطقه عذرا نزدیک شهر دمشق به خاک سپرده شده است.

جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند

وی افزود: این صحابه بسیار با عظمت و باارزش متعلق به وجود مقدس پیامبر بود، در آن زمان گناهش به علت اینکه شیعه امام علی(ع) بود وی را به شهادت رساندند و امروز نیز نبش قبر می کنند و باید بدانیم با چه انگیزه ای این کار صورت گرفته است. اگر به اسم اسلام است که او از صحابه بود و مبنای کسانی که این اعتقاد افراطی را دارند و از وهابیون هستند بر این است که به صحابه باید احترام گذاشت، پس اگر این گروه پست و منحرف بخواهند بر سوریه و این منطقه مسلط شوند، از مردم سوریه چیزی باقی نمی گذارند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: بدن حجر بن عدی پس از ۱۴۰۰ سال که دفن شده بود نبش قبر کردند و سالم بدست آوردند که بعلت معتقد بودن و انجام دستورات اسلامی او بود. آنها باید بر اعتقاداتشان افزوده می شد و حرمت نگه می داشتند و بدن را با احترام به خاک می سپردند. همچنین جعفر بن ابیطالب که ملقب به جعفر طیار بود و این لقبی بود که پیامبر بر او نهاده بود به حرمت پیغمبر به او نیز جسارت کردند.

جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند

حجت الاسلام رمضانی پور ابراز داشت: آرزوی نبش قبر حضرت زینب(س) را باید به گور ببرند، زیرا زینب دختر فاطمه کبری(س) است و خشم شیعیان و امت اسلامی به وجود می آید، حساب ایشان با دیگران فرق می کند و جهان اسلام اجازه نمی دهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: کشورهای اسلامی باید در این زمینه از خود حرکتی نشان دهند و جهان اسلام اجازه ندهد یک گروه پست و مهلک و مزدور کشورهای غربی در وسط کشورهای اسلامی اینچنین جنایت بیافرینند و دولت های عربی اسلامی که از این گروه های الحادی حمایت می کنند باید به مسلمانان جواب بدهند.

وی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی باید یک حساب جداگانه برای این اعمال ننگین بگشاید و در روابط با کشورهای عربی که از این گروههای تروریستی حمایت می کنند تجدید نظر نماید و دیگر ممالک و کشورهای اسلامی را فراخواند که با این افراد برخورد مناسب نسبت به اعمال نادرستی که انجام می دهند داشته باشند.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: چون دشمنان اسلام به صورت علنی اسلحه و نیرو به سوریه می فرستند، اگر مقام معظم رهبری مصلحت بدانند و تصمیم گیری کنند که ما نیز لشکر ها و گردان هایی را برای دفاع از ملت مسلمان داشته باشیم و در این زمینه اقدام کنیم بسیار شایسته است.

برچسب ها:
جهان اسلام اجازه ندهد که تروریست ها اینگونه رفتار کنند حجربن عدی نبش قبر در سوریه وهابیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان