حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان:

حضور در انتخابات همراه با آگاهی و بصیرت/کاندیداها ازسیاه نمایی پرهیز کنند

  • شناسه خبر: 18193
حضور در انتخابات همراه با آگاهی و بصیرت/کاندیداها ازسیاه نمایی پرهیز کنند

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: یکی از شاخص های انتخابات این است که افرادی بعنوان کاندیداتوری وارد این عرصه شوند که اصول اخلاقی انتخابات را بدانند و رعایت کنند و از سیاه نمایی پرهیز شود و شایسته است این افراد زمانی وارد این عرصه می شوند از توانمندی های خود بگویند و بکار ببرند.

خانه » آخرین اخبار » حضور در انتخابات همراه با آگاهی و بصیرت/کاندیداها ازسیاه نمایی پرهیز کنند

امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: سرنوشت یک مملکلت و نظام به خصوص نظام اسلامی به دست مردم رقم می خورد، اگر مردم اعتقاد و باور را در خود بیشتر بارور سازند و در وجودشان افزون کنند برای نسل های بعدی نیز بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: حضور در انتخابات باید همراه با آگاهی و بصیرت کامل باشد. همچنین افرادی که بعنوان کاندیدا برای ریاست جمهوری و شورا انتخاب می شوند باید آینده شهر، مملکت و سیاست کلان رهبری را در جامعه مدنظر داشته باشند.

وی دو رکن اصلی در انتخابات را حضور مردم که حماسه آفرین است و انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت: در ریاست جمهوری یک نفر رئیس جمهور مملکت می شود، لذا مردم باید تمام دقت خود را بکار ببندند و به ظاهر افراد توجه نشود تا فرد اصلح و کسی که در جایگاه محکم و باارزش می باشد انتخاب شود و رأی بیاورد.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطر نشان کرد: یکی از شاخص های انتخابات این است که افرادی بعنوان کاندیداتوری وارد این عرصه شوند که اصول اخلاقی انتخابات را بدانند و رعایت کنند و از سیاه نمایی پرهیز شود و شایسته است این افراد زمانی وارد این عرصه می شوند از توانمندی های خود بگویند و بکار ببرند.

امام جمعه رفسنجان در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص انتخاب کاندیدا از نظر رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری پدر امت است و کسی نمی داند که ایشان به چه کسی رأی می دهند و حق بر این است که کاندیدا را نباید معرفی کنند و اگر امت اسلامی بخواهد راهی برایش روشن باشد، جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعد از پایان ثبت نام و تأیید صلاحیت های نامزدها، کاندیدای موردنظر و اصلح را از میان نامزدهای تأیید صلاحیت شده به حضور امت اسلامی می رسانند و چون آنها با تحقیق این کاندیداها را معرفی می کنند شایسته است ما هم اطمینان کنیم.

وی با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند التهاب و تشنج در انتخابات نباید صورت گیرد گفت:. نقش رسانه ها اطلاع رسانی و تشویق امت اسلامی به شرکت حماسه وار در انتخابات می باشد و رسانه ها نیز در این زمینه خوب عمل کرده اند، همچنین از سایت خانه خشتی که اخبار را بطور کامل و دقیق به مردم اطلاع رسانی می کند جای تشکر دارد.

خبرنگار: مهناز شریفی

برچسب ها:
انتخابات حضوردرانتخابات همراه باآگاهی وبصیرت کامل/کاندیداهاازسیاه نمایی پرهیزکنند رفسنجان رمضانی پور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان