محمد صادق عبداللهی

ریاست جمهوری را فعلا بخشیدیم…

  • شناسه خبر: 18178
ریاست جمهوری را فعلا بخشیدیم…

به گزارش “خانه خشتی”،این روزها بازار انتخابات داغ داغ است و هر کسی از هر گوشه و کناری ساز حزب و دسته خودش را می زند بعضی در پی دیدار با مراجع اعظام و علمایند تا بلکه برای خود مشروعیتی دست و پا کنند و بعضی نیز در پی مذاکره،نشست،دیدار و گفت و گو با […]

خانه » آخرین اخبار » ریاست جمهوری را فعلا بخشیدیم…
به گزارش “خانه خشتی”،این روزها بازار انتخابات داغ داغ است و هر کسی از هر گوشه و کناری ساز حزب و دسته خودش را می زند بعضی در پی دیدار با مراجع اعظام و علمایند تا بلکه برای خود مشروعیتی دست و پا کنند و بعضی نیز در پی مذاکره،نشست،دیدار و گفت و گو با این و آن هستند تا بلکه به زور هم که شده احساس تکلیف کنند و خود را به مسابقه مارتون به مقصد پاستور برسانند.
اما در این میان که همه چشم ها به صندلی ریاست جمهوری معطوف است جای بس تاسف است که هیچ گروه و حزبی به جز چند مورد توجه ای به انتخابات شورای شهر ندارد و اکثر گروه ها تمام پتانسیل خود را برای تصاحب مقام اجرایی کشور گذاشته اند.
اما در این میان چه کسانی به انتخابات شورای شهر چشم دارند و چرا؟؟؟؟
با اندکی تامل در اسامی کسانی که چه در تهران و چه در روستاها برای کاندیداتوری شوراهای شهرها و روستاها نام نویسی کرده اند متوجه خواهید شد گروه هایی که شانس کمتری برای برای رای آوردن در انتخابات ریاست جمهوری دارند پتانسیل خود را برای شورها گذاشته اند.
اصلاح طلب ها که به واسطه ی افشای ماهیت خودشان در چندین سال اخیر کارت قرمز خود را در سال ۸۸ از مردم دریافت کرده اند و می دانند که دیگر گفتمانشان در میان توده مردم حزی الله جایی ندارد به امید تصدی صندلی های شورای شهر پا پیش گذاشته اند و امید پیروزی در این انتخابات را دارند و همان طور که آیت الله علم الهدی فرمودند هدف اصلی آن ها انتخابات شورای شهر است.
طیف انحرافی هم که مدتی برای ریاست جمهوری نقشه ریخته بودند با توجه به شکستشان در جشن استادیوم آزادی و همچنین عدم موفقیت در سفرهای تبلیغاتی انتخاباتی خودشان در پی معرفی کاندیدایی برای شورای شهر هستند البته نه کاندیدایی که به صورت علنی فردی سیاسی باشد و وابستگیش به دولت برای مردم روشن باشد بلکه آن ها خوب می داندد با توجه به خرابکاری های اخیر چند ساله اخیر خود و دوری از گفتمان امام،انقلاب و رهبری دیگر جایی در میان مردم ندارند و اعتماد مردم از آن ها سلب شده است لذا در پی آنان هستند با معرفی گزینه ای محبوب و مردمی در پشت سر وی وارده صحنه شده و به صورت دیگری برمسند قدرت تکیه دهند.
برای مثال یکی از مواردی از این کاندیداها که خیلی زود خود را لو داد خانم افسانه بایگان بود که پس از نام نویسی در جواب خبرنگار خبرگزاری مهر با صداقتی که ناشی از عدم سیاسی بودن ایشان است اعلام داشتند که بنده از طرف دولت کاندیدا شده اند.
و همین طور کاندیداتوری آقای محسن هاشمی که بعید نیست به همین خاطر بوده باشد.
امام چه علتی دارد که این گروه ها به جای برنامه ریزی برای ریاست جمهوری به دنبال برنامه ریزی برای انتخابات شورای شهر هستند.
نکته ای که در این جا حائز اهمیت است وظایف شورای شهر است که یکی از این وظایف انتخاب شهردار است و همان طور که تاریخ ثابت کرده است یکی از بزرگترین امتیازات افراد برای رای آوردن در انتخابات ها حال چه ریاست جمهوری و چه مجلس نمایندگان شهردار بودن است و در این پست افراد میتواندد به راحتی و حتی خیلی قبل تر از انتخابات دوره بعد شروع به تبلغات کنند و با احداث پل ها وپروژه ها و پیگیری های خود و با ژست ها و عکس های مختلف خود را خدمتگذار مردم معرفی کنند و به نوعی رای مردم را بخرند و در دوره های بعد رای آورند.
در نتیجه اگر این گروه ها و افراد بتوانند با این فرآیند کرسی شورای شهرها و روستاها را تصاحب کنند می توانند در دوره های بعد نه تنها به ریاست جمهوری بلکه به نمایندگی مجلس برسند و راحت تر از امروز قدرت را در دست بگیرند.
جاء الحق و زهق الباطل
برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی رفسنجان ریاست جمهوری را فعلا بخشیدیم...
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان