برگزاری انتخابات در رفسنجان به همت ۴ هزار نفر

  • شناسه خبر: 18135
برگزاری انتخابات در رفسنجان به همت ۴ هزار نفر

فرماندار و رییس ستادانتخاباتی  رفسنجان گفت : کار برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد ماه  در این شهرستان با همت ۴ هزار نفر زیر نظر فرمانداری  خواهد بود. به گزارش خبرنگار خانه خشتی،در نشست کارکنان فرمانداری رفسنجان در محل فرمانداری بمنظور قدردانی از زحمات زنان کارمند این ارگان در روز زن ، آقای پورمحمدی گفت : در […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری انتخابات در رفسنجان به همت ۴ هزار نفر

فرماندار و رییس ستادانتخاباتی  رفسنجان گفت : کار برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد ماه  در این شهرستان با همت ۴ هزار نفر زیر نظر فرمانداری  خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،در نشست کارکنان فرمانداری رفسنجان در محل فرمانداری بمنظور قدردانی از زحمات زنان کارمند این ارگان در روز زن ، آقای پورمحمدی گفت : در پیش روداشتن دوانتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراها ، کار کمی سختتر شده اما امیدواریم با همت و  انرژی شما  که از شروع آغاز ثبت نامها حجم سنگینی از کار بر دوش شما بود و هست  این کار با روند خوبی به پایان برسد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به  انتخابات ،  وظایف کارکنان فرمانداری  اعم از امنیت ویژه ، برنامه ریزی  و ابلاغ  برنامه ها به  افراد اجرایی انتخابات (۴ هزار نفر) را متذکر شد و گفت  : تمام برنامه های این  ۴ هزار نفر دست شماست که  با اجرای قانون  لازم است با بیطرفی از گروهها و شخصها ، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را صحیح و سالم برپا کنیم.
فرماندار رفسنجان افزود : امسال با برگزاری انتخابات هماهنگی ۴ گروه هیات نظارت در شوراها و هیئت نظارت در ریاست جمهوری و هیئت اجرایی در شوراها و هیئت اجرایی در ریاست جمهوری بر عهده فرمان داریست .

برچسب ها:
انتخابات برگزاری انتخابات خانه خشتی رفسنجان شورای شهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان