سردارشریفی درگفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن بستری امن برای خلق یک حماسه است

  • شناسه خبر: 18104
بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن بستری امن برای خلق یک حماسه است

سردار شریف،مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی با خبرنگارخانه خشتی دررفسنجان،مأ موریت تعریف شده سپاه پاسداران در شورای انقلاب وقانون اساسی راحفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وگفت:از آنجایی که  انقلاب اسلامی  دستاوردهای زیادی داشته وهمچنین دشمنان تدابیر زیادی علیه این نظام وانقلاب بکارمیگیرند سپاه بایستی خود را مهیا میکردبرای رویارویی در عرصه های […]

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن بستری امن برای خلق یک حماسه است

سردار شریف،مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی با خبرنگارخانه خشتی دررفسنجان،مأ موریت تعریف شده سپاه پاسداران در شورای انقلاب وقانون اساسی راحفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وگفت:از آنجایی که  انقلاب اسلامی  دستاوردهای زیادی داشته وهمچنین دشمنان تدابیر زیادی علیه این نظام وانقلاب بکارمیگیرند سپاه بایستی خود را مهیا میکردبرای رویارویی در عرصه های دفاعی ونظامی،فرهنگی،سیاسی واقتصادی.

ایشان در ادامه بیان کردند:  متناسب با میزان تهدید دشمن،سپاه وبسیج به اعتبار پویایی که دارندخود را برای مقابله با تهدیدات آماده میکند.

وی بسیج را راه اتصال سپاه به توده مردم دانستند وگفتند:با این اتصال در واقع همه کشوردر  دفاع از انقلاب از طریق بسیج سهیم هستند ومشارکت داده میشوند.

مرزهای جمهوری اسلامی از امن ترین مرزهای کشور های دنیاهستند

سردارشریف خاطرنشان کرد:بعد از دفاع مقدس سپاه توانسته است در حوزه های موشکی،شناوری،رزم انفرادی وتجهیزات نیروی زمینی پیشرفت های زیادی داشته باشیم بدیهی است که ارتش نیز در موضوع دفاع وامنیت مرزها مکمل سپاه است ومجموع سپاه وارتش واین ترکیب مقتدر موجب شده که دشمنان چشم طمع به خاک وسرزمینمان را نداشته باشندهرچند که همچنان تهدیدات زبانی خود را تداوم میدهند.

وی گفت :مرزهای جمهوری اسلامی از امن ترین مرزهای کشور های دنیای امروز است ومسئولین کشور با استفاده از این امنیت می توانندبرای رفاه،عمرانی وآبادانی وکمک به الگو شدن انقلاب اسلامی تلاش خود راانجام دهند.

بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن بسترامن برای خلق یک حماسه است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره  به مطالبه مقام معظم رهبری که خلق یک حماسه سیاسی می باشد بیان کرد: یکی از بزرگترین وظایف سپاه فراهم کردن بسترامن وآرام برای حضور گسترده ملت ایران در این حماسه است.

وی گفت:سپاه در بخش آگاه سازی،کشف وافشای سناریوهای عملیات روانی ورسانه ای دشمن در آستانه انتخابات نیزوظایفش را ایفا میکند.

برچسب ها:
بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن یسترامن برای خلق یک حماسه است سردار شریف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان