امام جمعه رفسنجان:

با خروج اتباع خارجی از رفسنجان، دیگر بیکار نخواهیم داشت

  • شناسه خبر: 17996
با خروج اتباع خارجی از رفسنجان، دیگر بیکار نخواهیم داشت

امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، حضور اتباع خارجی در کشور و استان را یکی از معضلات امروز دانست و افزود: اگر خروج افاغنه به صورت داوطلبانه و یا با تمهیدات اتخاذ شده از سوی مسئولین صورت گیرد، مشکل بیکاری در رفسنجان به طور کامل رفع می شود. حجت […]

خانه » آخرین اخبار » با خروج اتباع خارجی از رفسنجان، دیگر بیکار نخواهیم داشت

امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، حضور اتباع خارجی در کشور و استان را یکی از معضلات امروز دانست و افزود: اگر خروج افاغنه به صورت داوطلبانه و یا با تمهیدات اتخاذ شده از سوی مسئولین صورت گیرد، مشکل بیکاری در رفسنجان به طور کامل رفع می شود.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: باید فرهنگ کار در بین جوانان ایجاد شود و مردم و مخصوصاً جوانان کار کردن را عیب ندانند و به آن تن دهند.

وی هجرت اتباع خارجه کشورهای پاکستان، افغانستان و هندویتان را از مواردی بیان کرد که در ایجاد اشتغال جوانان تأثیر گذار خواهد بود و افزود: مردم افغانستان هم اکنون از اشغال در آمده اند و باید به کشورشان بازگردند و آن را بسازند.

حجت الاسلام رمضانی پور در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر گرایش جوانان ایرانی به ماده مخدر ناس را از مشکلات مهم و خطرناک کنونی به واسطه ورود برخی اتباع خارجی، گفت: باید با این موضوع به صورت جدی برخورد کرد و جوانان را از خطرات آن آگاه کرد.

برچسب ها:
اتباع خارجی امام جمعه جوانان رفسنجان گرایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ستاره

    پس هرچی بلا سرکشور ایران وجوونهاش میاد به دلیل وجود اتباع خارجی در این کشوره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!با این وجود باید برای ایران وجوونهاش ابراز تاسف کرد.پس پیامبراسلام هم باید بلال حبشی وسلمان فارسی وهمانندآنهارا ازاصحاب خود خارج میکردند که خدای ناکرده بقیه افراد گمراه نشوند. نه آقا! بی کفایتی خود را به دیگران نسبت ندهید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان