مهندس محمدی در گفت و گو با خانه خشتی:

تحریم ها تأثیر بسزایی بر روی ساخت داخل داشته است

  • شناسه خبر: 17994
تحریم ها تأثیر بسزایی بر روی ساخت داخل داشته است

مدیر مجتمع مس رفسنجان، صبح دیروز و در حاشیه مراسم جشن روز جهانی کارگر، در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی، نقش تحریم ها را در ایجاد مشکلات برای شرکت های داخلی و به خصوص شرکت مس حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بخش عمده ای از این مسائل در کشور و در داخل […]

خانه » آخرین اخبار » تحریم ها تأثیر بسزایی بر روی ساخت داخل داشته است

مدیر مجتمع مس رفسنجان، صبح دیروز و در حاشیه مراسم جشن روز جهانی کارگر، در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی، نقش تحریم ها را در ایجاد مشکلات برای شرکت های داخلی و به خصوص شرکت مس حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بخش عمده ای از این مسائل در کشور و در داخل استان حل شده است.

وی افزود: با تأمین بخشی از قطعات اصلی خارجی در داخل کشور، در زمینه ساخت داخل یگ گام به جلو رفته ایم.

وی اجرای عدالت در شرکت مس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری را از مسائلی عنوان کرد که پیوسته در این مجتمع مورد توجه بوده است و گفت: ممکن است در جامعه کارگری چند هزار نفری و با سلایق و تفکرات گوناگون این مسئله بعید به نظر برسد، اما معمولاً عدالت اجرا شده است؛ در واقع شرکت مس در زمینه پرداخت حقوق کارگران، نسبت به سایر شرکت ها پیشرو بوده است.

مهندس محمدی از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح مجتمع و با حضور نمایندگان کارگری خبر داد و بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران و سرپرستان، مشکلات کارگران را بررسی می کنیم.

وی در خصوص مسائل فرهنگی و واکنش شرکت مس نسبت به این گونه مسائل در شهرک مس سرچشمه به خبرنگار ما گفت: وضعیت فرهنگی شهرک در مقایسه با جاهای دیگر در حد مطلوبی است و طرح هایی هم در دست اجراست که با انجام آن ها بهتر خواهد شد.

مدیر مجتمع مس رفسنجان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما راجع به قرارداد ۲۴۳۰، تأکید داشت: شرکت مس یک شرکت خصوصی است و قرارداد ۲۴۳۰ مانند سایر قراردادها اجرا می شود.

برچسب ها:
اقتصادی تحریم تولید جلسات خانه خشتی داخلی رفسنجان شرکت مس قرارداد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمیدرضا

    سلام ببخشید فکر کنم اشتباه کردید !! مجتمع مس رفسنجان؟؟؟؟! تا حالا نداشتیم اینو فقط میدونم مهندس محمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه یودند. البته تا امروز چون از این پست جابجا شدند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان