جشن بزرگ گرامیداشت مقام معلم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 17964
جشن بزرگ گرامیداشت مقام معلم  در رفسنجان

جشن گرامیداشت روز معلم در محل مصلای امام خامنه ای برگزارشد. به گزار ش خبرنگار خانه خشتی،این مراسم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان وهمچنین با حضور امام جمعه وفرماندار شهرستان و آقای پورابراهیمی نماینده مردم کرمان ونایب رئیس کمیسیون اقتصادی درمجلس بر گزار گردید.   آقای حسینی نسب ریاست آموزش وپرورش شهر درخیرمقدم […]

خانه » آخرین اخبار » جشن بزرگ گرامیداشت مقام معلم در رفسنجان

جشن گرامیداشت روز معلم در محل مصلای امام خامنه ای برگزارشد.

به گزار ش خبرنگار خانه خشتی،این مراسم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان وهمچنین با حضور امام جمعه وفرماندار شهرستان و آقای پورابراهیمی نماینده مردم کرمان ونایب رئیس کمیسیون اقتصادی درمجلس بر گزار گردید.

 

جشن روز معلم در رفسنجان

آقای حسینی نسب ریاست آموزش وپرورش شهر درخیرمقدم خود به مدعوین بیان داشت که ما فرهنگیان بر خود می بالیم که که مقام معظم رهبری مهرتأیید برتحول بنیادین در آموزش وپرورش زدند وبا اشاره بر رونمایی از سندتحول بنیادین،اجرای طرح رتبه بندی وهیأت علمی  معلمین را بیان کردند.

ایشان برگزاری دوره های آموزش کتب جدید درسی همه ی پایه ها ودوره های تحصیلی برای معلمان در تابستان وهوشمندسازی طرح درس وتجهیزمدارس و همچنین طرح لباس ورزشی دانش آموزان سال اول ابتدائی را از برنامه های آتی آموزش وپرورش اعلام کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور نیز در بیانات خود گفت :استاد شهیدمطهری کسی بود که عمرخود را در راه تربیت وتهذیب نفوس صرف کردوفقدان چنین استادی را مایه تأسف دانستند.ایشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری از معلمین خواست تا دانش آموزان را با باور واعتقادتربیت کنند ووجوداین توان در معلمین را حتمی دانستند.

آقای پور ابراهیمی در سخنرانی خوداز معلمان خواستندکه با نگاه علمی ورویکرد توسعه علم ودانش کشور،نقش خود را برای رسیدن به آرمان های اساسی نشان دهند.

 

اجرای گروه های سرود،ایروبیک وورزشی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برچسب ها:
امام جمعه جشن بزرگ روزمعلم دررفسنجان حسینی نسب خانه خشتی رفسنجان روزمعلم فرماندار رفسنجان معلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان