کسانی که در این نظام کارکرداه اندبا بیان مسامحه آمیز در برابر رژیم صهیونیستی سخن نگویند/خارج شدن افراد از قطار مبارزه با اسرائیل، امضای حکم نابودی آنهاست

  • شناسه خبر: 17953
کسانی که در این نظام کارکرداه اندبا بیان مسامحه آمیز در برابر رژیم صهیونیستی سخن نگویند/خارج شدن افراد از قطار مبارزه با اسرائیل، امضای حکم نابودی آنهاست

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص رژیم صهیونیستی را ثابت و برخاسته از غیرت دینی مردم و فرمایشات حضرت امام (ره)توصیف کرده و گفت: وقتی آموزه های و اعتقادات دینی بر ضرورت دشمنی با ظالمان تاکید دارد، چطور می توان به طور مسامحه آمیز در برابر رژیم اسراییل صحبت […]

خانه » آخرین اخبار » کسانی که در این نظام کارکرداه اندبا بیان مسامحه آمیز در برابر رژیم صهیونیستی سخن نگویند/خارج شدن افراد از قطار مبارزه با اسرائیل، امضای حکم نابودی آنهاست

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص رژیم صهیونیستی را ثابت و برخاسته از غیرت دینی مردم و فرمایشات حضرت امام (ره)توصیف کرده و گفت: وقتی آموزه های و اعتقادات دینی بر ضرورت دشمنی با ظالمان تاکید دارد، چطور می توان به طور مسامحه آمیز در برابر رژیم اسراییل صحبت کرد.

به گزارش خانه خشتی،محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا،گفت:هر کس در هر رده ای که باشد، اگر از این سیاست ها کوتاه بیاید، در واقع از قطار انقلاب و آرمانهای آن جا مانده و به بیراهه رفته است.
وی افزود: هر مسلمانی که سر ستیز با اسراییل را نداشته باشد، نسبت به احکام دینی لاابالی است و در واقع جنایات ۶۰ ساله اسراییل در سرزمین های اسلامی را فراموش کرده است.
وی با یادآوری فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درخصوص رژیم صهیونیستی، مبنی بر این که اسراییل غده سرطانی است و باید محو شود، گفت: معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده است که اظهارات عجیب درباره این رژیم، آن هم از سوی کسانی که قبلا بالاخره سمت های مهمی را در انقلاب و در کشور داشته اند، بیان می شود.
دهقان با تاکید بر این که کسانی که از قطار مبارزه با اسراییل خارج شده اند، در واقع، حکم نابودی خود را امضا کرده اند، گفت: مبارزه با اسراییل علاوه بر آموزه های دینی، ریشه در فطرت پاک و حق طلب انسانی دارد و حتی اگر کسی دین هم نداشته باشد، اما به معنای واقعی انسان باشد، قطعا مخالف رژیمی خواهد بود که در اقصا نقاط جهان به جنایت پرداخته و کشت و کشتار راه می اندازد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که سالیان سال در جبهه انقلاب بوده اند و در این انقلاب خدمت کرده اند، باید مراقب اظهار نظرهای خود در خصوص مسایلی همچون فلسطین،اسراییل و لبنان و … باشند و بدانند که هر چه قدر هم سابقه خدمت داشته باشند، اما نباید در برابر غیرت دینی مردم ایستاده و با زبانی مسامحه آمیز درباره رژیمی همچون رژیم صهیونیستی سخن بگویند.
وی ادامه داد: دو دلیل روشن داریم برای این که اسراییل را مظهر فساد بدانیم. دلیل اصلی و بدیهی این است که این رژیم مظهر جنایت علیه بشریت در اقصی نقاط جان است. در قرن ما، تجنایات بشری در نقاط مختلف جهان مستقیم یا غیر مستقیم توسط جریان صهیونیستی – آمریکایی و جریاناتی که تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستند، انجام شده است. این رژیم علیه کشورهای مظلومی همچون فلسطین و لبنان و … انجام داده و همچنان نیز به این برنامه ادامه می دهد.
وی بمباران مدام مناطق مسکونی در غزه و کرانه باختری را از نمونه های جنایات جاری اسراییل برشمرده و گفت: این ها دلیل روشنی است که انقلاب اسلامی ایران به طور طبیعی با این رژیم مشکل داشته باشد.
دهقان ادامه داد: دلیل دوم مخالفت ما با اسراییل، این است که این رژیم سالیان سال، سرزمین های مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده و در این زمین ها مستقر است.
نماینده چناران و طرقبه با بیان این که معلوم نیست در چنین شرایطی چرا برخی ها درصدد تطهیر این رژیم هستند، گفت: عجیب است که کسانی که در این نظام سابقه دارند و در آن کار کرده اند، امروز فرمایشات رهبری، امام و آموزه های دینی را فراموش کرده و معلوم نیست چه بلایی سرشان آمده است که که رفته رفته از آرمانها فاصله گرفته و با بیان مسامحه آمیز در برابر رژیم صهیونیستی سخن می گویند

برچسب ها:
با بیان مسامحه آمیز در برابر رژیم صهیونیستی سخن می گوین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان