این کارگرانند که حماسه اقتصادی و سیاسی را رقم میزنند

  • شناسه خبر: 17934
این کارگرانند که حماسه اقتصادی و سیاسی را رقم میزنند

مدیر کل سازمان کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت : قشر کارگر در پیشرفت و توسعه کشور بویژه در بحث تولید ات داخلی نقش بسیار مهمی ایفا میکنند که لازم است این قشر بیش از پیش تقویت شوند. به گزارش خانه خشتی، آقای رحمانی ظهر امروز در جمع۶۰۰ کارگر رفسنجانی در تالار […]

خانه » آخرین اخبار » این کارگرانند که حماسه اقتصادی و سیاسی را رقم میزنند

مدیر کل سازمان کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت : قشر کارگر در پیشرفت و توسعه کشور بویژه در بحث تولید ات داخلی نقش بسیار مهمی ایفا میکنند که لازم است این قشر بیش از پیش تقویت شوند.
به گزارش خانه خشتی، آقای رحمانی ظهر امروز در جمع۶۰۰ کارگر رفسنجانی در تالار علقمه این شهرستان اظهار داشت : فرهنگ مصرف کالای داخلی ، سرمایه گذاری  در تولیدی ها و کارخانجات داخلی ، افزایش کیفیت و بهره وری و ورود به عرصه صادرات  میتواند کمک شایانی به رشد اقتصادی کشور و تحقق شعار سال ( حماسه اقتصادی ) و قشر کار گری کند.
وی اذعان داشت : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری امیدواریم با انتخاب فرد اصلح شاهد رشد اقتصادی و کمک به اقشار ضعیف جامعه باشیم
مدیر کل سازمان کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان ادامه داد : همه ما باید قدردان زحمات کارگران باشیم که چرخ تولید مملکت را میچرخانند و همواره همه جا شاهد تلاش و زحمات آنها هستیم.

آقای رحمانی اظهار کرد : ۳۰۰ هزار کارگر بیمه شده در استان مشغول به کارند و در سال جاری کارگر نمونه کشوری ، گروه کار نمونه ۳ نفره و سرپرست زن خانواده از استان کرمان برگزیده شدند.
گفتنیست : دررفسنجان ۳۸ هزار کارگر بیمه شده وجود دارد و در ضیافتی  که به عنوان قدر دانی از کارگران رفسنجانی در تالار علقمه برپاشد از۸۶ نفر از کار گران برتر شهرستان تجلیل به عمل آمد.
تنظیم:رضایی

برچسب ها:
این کارگرانند که حماسه اقتصادی و سیاسی را رقم میزنند تالار علقمه حماسه اقتصادی حماسه سیاسی خانه خشتی رفسنجان علقمه کارگر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان