دومین میتینگ انتخاباتی مشایی +سند

  • شناسه خبر: 17903
دومین میتینگ انتخاباتی مشایی +سند

  بعد از تلاش حلقه انحراف برای برگزاری همایش صدهزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی اینبار همایش نقش زنان و جوانان در تحقق اهداف جنبش عدم تعهد میتینگ انتخاباتی دیگری برای مشایی خواهد بود. به گزارش خانه خشتی ، بعد از سرو صدا های فراوان در رابطه با برگزاری میتینگ ورزشگاه آزادی و وضع گیری […]

خانه » آخرین اخبار » دومین میتینگ انتخاباتی مشایی +سند

 

بعد از تلاش حلقه انحراف برای برگزاری همایش صدهزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی اینبار همایش نقش زنان و جوانان در تحقق اهداف جنبش عدم تعهد میتینگ انتخاباتی دیگری برای مشایی خواهد بود.

به گزارش خانه خشتی ، بعد از سرو صدا های فراوان در رابطه با برگزاری میتینگ ورزشگاه آزادی و وضع گیری های فراوان در این ضمینه ، و عدم حضور مشایی در ورزشگاه آزادی ، اینبار قرار است همایش نقش زنان و جوانان در تحقق اهداف جنبش عدم تعهد ( ویژه ی مشاوران سراسر کشور) دومین میتینگ تبلیغاتی جناب مشایی برای حضور وی در انتخابات باشد.

حوزه ی مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری ، طی نامه ای به شماره ی ۱۹۳۲۴مورخ ۹۲/۲/۳ به استانداری های سراسر کشور خواهان دعوت از مشاوران جوان نهاد ها شده است .

در این نامه قید شده است که  هزینه ی ایاب و ذهاب و حق ماموریت بر عهده ی دستگاه مربوط ( یعنی استانداری ها و فرمانداری ها ) می باشد.
همچنین در این نامه زمان برگزاری ۱۴ ازدیبهشت ماه و مکان آن سالن اجلاس سران ذکر شده است.

چند ماه پیش نیز دولت با برگزاری همایش پرهزینه ایی در جزیره ی کیش و با محوریت جوانان برای کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کرده بود ، که زیاد مورد توجه قرار نگرفت اما برنامه ی تجلیل از خادمان نوروزی در ورزشگاه آزادی با مخالفت های فراوان مراجع و علما و سیاسیون کشوری روبه رو شد که احتمال می رود به همین دلایل اسفندیار رحیم مشایی در این همایش حضور پیدا نکرد.

دولت پس از شکستش در میتینگ اول ، اقدام به برگزاری میتینگ دومی با عنوان همایش نقش زنان و جوانان در تحقق اهداف جنبش عدم تعهد کرده است.

شنیده ها حاکی است که سخنران اصلی این همایش اسفندیار رحیم مشایی خواهد بود.

منبع:بوتیانیوز

برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی دومین میتینگ انتخاباتی مشایی در راه است +سند رفسنجان مشایی میتینگ سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان