زنان خط شکنان حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

  • شناسه خبر: 17887
زنان خط شکنان حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زنان همواره در عرصه‌های مهم کشور نقش‌آفرین و حماسه‌آفرین بوده‌اند و امسال نیز در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی خط شکن این حماسه خواهند بود. به گزارش خانه خشتی،سردار محمدرضا نقدی  امروز در همایش ۱۲ هزار نفری زنان بسیجی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در ورزشگاه […]

خانه » آخرین اخبار » زنان خط شکنان حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زنان همواره در عرصه‌های مهم کشور نقش‌آفرین و حماسه‌آفرین بوده‌اند و امسال نیز در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی خط شکن این حماسه خواهند بود.

خبرگزاری فارس: زنان خط شکنان حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

به گزارش خانه خشتی،سردار محمدرضا نقدی  امروز در همایش ۱۲ هزار نفری زنان بسیجی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در ورزشگاه آزادی در  حال برگزاری است، گفت:  در شگفت نیستیم که چرا برجسته پیروزی‌های رزمندگان اسلام با رمز مبارک یازهرا(س) رقم خورد.انقلاب اسلامی‌مان با همین رمز پیروز شد تقارن ولادت امام راحل با  ولادت حضرت صدیقه کبری کشف این رمز است بلکه خود خدای متعال نیز آفرینش را با رمز یا زهرا (س) خلق کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ارتباط زنان مؤمن ایرانی با همین رمز و تبعیت از این الگو که زنان ما را در بالاترین جا و در صدر تمام زنان عالم نشانده است تا جایی که ولی امرمان امام خامنه‌‌ای عزیز می‌فرمایند زنان مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای تمام زنان جهان خواهند بود پس از معلم اول که زنان صدر اسلام بودند.

سردار نقدی ادامه داد: هفت هزار زن شهید درخشان‌ترین جلوه این حقیقت هستند.

وی خاطرنشان کرد: چه تنگ نظر هستند کسانی که زنان را تنها در مطبخ و حرمسرا می‌دانند و حضور اجتماعی زنان را بر نمی‌تابند و چه کوته‌بین‌ هستند کسانی که حضور اجتماعی زنان را تنها در مد و مزون‌ها می‌بینند و آنهایی که ارزش زنان را با سهم دیه و سهم‌الارث آنها می‌سنجند بی‌توجه به حقایق هستی تمایز و تفاوت خلق زن و مرد را نادیده می‌گیرند.

سردار نقدی ادامه داد: زن مسلمان مجاهد ایرانی و دلداده خدا حضور در عرصه اجتماعی را در آرایش و خیابان‌گردی نمی‌داند و پیوسته خلوت را ترجیح می‌دهد و تربیت فرزندان صالح را در اولویت قرار می‌دهد اما با تیزبینی تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را زیر نظر می‌گیرد و آنگاه که وقت است نقش آفرینی می‌شود با همان پاکدامنی، حجاب، عفت، نجابت و شرف چنان می‌درخشند که همگان را متحیر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زنان ما در دوران پیش از انقلاب ۸۰ درصد و بیشتر بی‌سواد مطلق بودند و حتی خواندن و نوشتن نمی‌دانستند و نتیجه پیروزی از الگوی جمهوری اسلامی است که هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد زنان کشور با سواد هستند و ظرفیت اعظم دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند که نشان می‌دهد چه کسی و با چه مرامی در آزادی زن و ادعای نبوغ زن صادق و چه کسی دروغ‌گو است.

سردار نقدی افزود: اگر تمام عالم را بگردید دختر ۱۴ ساله‌ای را پیدا نخواهید کرد که در ابتدای جوانی مقالات ارزشمند را از خود به جا گذارد و عاشقانه به دنبال شهادت باشد و زمانیکه ضد انقلاب حمله می‌کند جلوتر از مردان به میدان بشتابد و به آن‌ها حمله کند.

وی افزود: حضور زنان در تمام عرصه‌های سیاسی و فرهنگی نقشی سرنوشت‌ساز است امروز روز حماسه سیاسی و اقتصادی است و این مسیر حماسه را باید ادامه داد که زنان ما همواره نقش اول را در حماسه‌آفرینی ایفا کرده‌اند و با حضور حماسه آفرین زنان در صف صندوق‌های رای در ۲۴ خرداد ماه حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود که شکست‌های قبلی استکبار را از یادش می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در خصوص نقش زنان در حماسه اقتصادی گفت: در حماسه اقتصادی بدون شک زنان نقش‌آفرینان اول هستند بیشترین مشکلات اقتصادی کشور ما به فرهنگ اقتصادمان برمی‌گردد اگر ما الگوها را اصلاح کنیم و صرفه‌جویی کنیم و به جای مصرف کالاهای خارجی کالاهای تولید داخل را استفاده کنیم و سبک زندگی اسلامی را در دستور کار قرار دهیم حماسه بزرگی خلق خواهد شد.

منبع:فارس

 

برچسب ها:
خانه خشتی زنان خط شکنان حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود سردار نقدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان