بستر شغل برای جوانان رفسنجانی

  • شناسه خبر: 17883
بستر شغل برای جوانان رفسنجانی

جوانان بیکاری که بدنبال کار هستند میتوانند با مراجعه به مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) در رفسنجان شغلهای مناسب و پردرآمد که  عمده نیاز شهرستان نیز هستند را آموزش ببینند و شغل ایجاد کنند. به گزارش خبر نگار خانه خشتی در این مرکز  رشته های مختلفی مثل سیم کشی الکترو موتور ، […]

خانه » آخرین اخبار » بستر شغل برای جوانان رفسنجانی

جوانان بیکاری که بدنبال کار هستند میتوانند با مراجعه به مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) در رفسنجان شغلهای مناسب و پردرآمد که  عمده نیاز شهرستان نیز هستند را آموزش ببینند و شغل ایجاد کنند.
به گزارش خبر نگار خانه خشتی در این مرکز  رشته های مختلفی مثل سیم کشی الکترو موتور ، تعمیر آبگرمکن ، جوشکاری ، مکانیک ، نرم افزارهای برق ، ایمنی و بهداشت ، صنعت و ساختمان ، تعمیر خودرو ، تاسیسات ،  پرورش گیاهان دارویی و قارچ ، گیاهان گلخانه ای و…  بطور رایگان با دوره زمانی زیر یکسال آموزش داده و وطی آزمونهای تئوری و عملی به افراد گواهینامه اعطا میگردد.
در این آموزشگاه  افرادی که دوره تحصیلی راهنمایی را به پایان رساندند نیز پذیرش میشوند.

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) رفسنجان در گفتگو با خبر نگار خانه خشتی اظهار داشت : در بیرون از این مرکز برای خواهران نیز ۱۲۰ آموزشگاه در رفسنجان و انار در رشته های مختلف کامپیوتر ، خیاطی ، آرایش و پیرایش، تعمیر تلفن همراه و رباتیک زیر نظر این مرکز دائر است.

راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویژه خواهران
آقای عبدالکریمی از راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویژه خواهران در این شهرستان در آینده خبر داد و افزود : ساخت  این مرکز در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در نزدیکی بلوار خلیج فارس  شروع شده که این پروژه شامل ۴ کارگاه آموزشی جزو مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری با اعتبار ۶ میلیارد تومان است و تا کنون ۵۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات اخذ و اسکلت این ساختمان ساخته شده است.

ایجادطرح استاد-شاگردی
وی از طرح جدید وزارت  کشور( استاد – شاگردی ) در این مرکز نام برد و افزود : افرادی که به شاگردی در مغازه ها تمایل دارند میتوانند با قراردادی که  مابین شاگرد، استاد و مرکز فنی و حرفه ای منعقد میشود با حضور  در مغازه به میزان هزار ساعت میتوانند ضمن استفاده ازمزایای این طرح شامل شرکت در آزمونهای این مرکز و دریافت گواهینامه  و قرار گرفتن تحت پوشش بیمه خسارت ، در آینده صاحب شغل شوند.
عبد الکریمی با بیان اجرایی شدن این طرح جدید در سال گذشته  گفت : در سطح کشور استان یزد با جذب  ۴ هزار نفر از این طریق مقام نخست را کسب نمود این در حالیست که در رفسنجان ۱۳ نفر از این طرح استقبال کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : شماره تلفن ۸۲۳۱۱۷۸ و ۸۲۳۲۴۹۰ مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) رفسنجان پاسخگوی سئوالات جوانان در زمینه اشتغال است.

برچسب ها:
بستر شغل برای جوانان رفسنجانی خانه خشتی رفسنجان فنی وحرفه ای فنی وحرفه ای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان