رهبرجاهلیت مدرن که فتنه راحمایت کرد!

  • شناسه خبر: 17841
رهبرجاهلیت مدرن که فتنه راحمایت کرد!

می خواهم پاسخی در شأن، حمایت سکولارهایی ارایه نمایم که مدعی اند عبد الکریم سروش نظریه پرداز جبهه معاند با گفتمان امام (ره)ضد انقلاب نیست.اما من مصادیقی را بیان خواهم کرد که این نظریه پرداز فتنه گران، ضد انقلاب است. عبد الکریم سروش به جایگاه رهبری نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه می تازد،او با […]

خانه » آخرین اخبار » رهبرجاهلیت مدرن که فتنه راحمایت کرد!

می خواهم پاسخی در شأن، حمایت سکولارهایی ارایه نمایم که مدعی اند عبد الکریم سروش نظریه پرداز جبهه معاند با گفتمان امام (ره)ضد انقلاب نیست.اما من مصادیقی را بیان خواهم کرد که این نظریه پرداز فتنه گران، ضد انقلاب است.

عبد الکریم سروش به جایگاه رهبری نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه می تازد،او با ضد انقلابهای انقلابی!!چون کدیور،به بهانه جنایات فتنه گران سبز در سال ۸۸،  جایگاه رفیع وپایه اساسی انقلاب اسلامی رامورد هجمه قرار می دهد،حتی در نقد قرآن کریم وپیامبرعظیم الشأن اسلام ،صراطی که در قرآن به تنها راه نجات انسانی تاکید داردوبارفتارپلورالیستی مورد تهاجم قرار می دهد،او جانشین فکری ابوجهل وابولهب است!!چگونه می شودچنین شخصی را انقلابی معرفی کرد،کسی که در استنباط خودش فرقی میان مارکسیسم واسلام نمی داند از طبیعت دین وخدا باوری فیلسوفانه مورد نقد است!!!چگونه می تواند انقلابی باشد؟!!عبد الکریم سروش:درنامه ای موهن خطاب به رهبر عزیز انقلاب مدعی است ایران سبز دربرابرزوال استبداد دینی می ایستد!!آیا این آقا انقلابی است؟!! درنامه به رهبری انقلاب مدعی جشن گرفتن وزوال نظام دینی برخاسته از ملت است،آیا ضد انقلاب نیست؟

پس او ضد انقلاب است او رهبر فکر واندیشه ای جاهلیت مدرن است! که جریان فتنه را ساپورت می کند بله او و همه کسانی که همسو وهم فکر اویند ضد انقلابند. مگر ضد انقلاب چه ویژگی دارد؟

تاکید سروش برحضور انجمن حجتیه در جنبش سبزدر نوع خود قابل توجه است، چه آنکه بیشتر آقای محتشمی پور که ید طولانی درطرح عنوان موهن«فرقه مصباحیه» دارد،با متهم کردن جریان مقابل گفته بود:«من به طور مشخص می توانم از جریان انجمن حجتیه نام ببرم که پشت سر تمام فتنه هایی که رُخ داده این انجمن را می بینم(!)محتشمی پور توضیح داده بود که انجمن حجتیه با اساس نهضت امام مخالف بود.اینکه آقای محتشمی پورحضور جریانهای مخالف امام (ره) وکینه دار از امام را در میان فتنه گران نمی دید در نوع خود قابل توجه است؟! شما قضاوت کنید آیا سروش ضد انقلابی نیست که مورد حمایت اوست؟!!

یادداشت از:منصور الهی کارشناس سیاسی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • nikta

    این آقا و همه کسانی که چنین تفکراتی دارند و کسانی از آنها طرفداری و حمایت می کنند مرتد ،ملحد و کافر هستند . اینکه افرادی چیزی را می آموزند بسته به نظر خودشان هدفی دارند مثل یک علم یا ایدئواوژی .بعضی هدفشان رواج آن است و تا سرحد مرگ در این راه تلاش می کنند ،مثل روحانیونی که در راه پاسداری از اسلام و مسلمین جان خود را از دست دادند و بعضی ها برای اینکه بتوانند اصولی با این علم یا ایدئولوژی مبارزه کنند آن را می آموزند مثل بعضی از روحانیونی که باعث به وجود آمدن فرقه ضاله بهائیت شدند یا طالبان در افغانستان ، این آقا و اطرافیان به ظاهر روحانی خود نیز از این صنف هستند و تکلیفشان روشن است . اگر امام راحل بود حتماً حکم ارتداد آنها را نیز صادر می کرد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان