تغییر نشان خبرگزاری فارس در روز ملی خلیج فارس

  • شناسه خبر: 17826
تغییر نشان خبرگزاری فارس در روز ملی خلیج فارس

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس،مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: به مناسبت دهم اردیبهشت‌ماه روز ملی خلیج فارس، لوگو و نشان «خبرگزاری فارس» به صورت نمادین به «خبرگزاری خلیج فارس» تغییر می‌یابد و پیشانی سایت آن نیز تغییر می‌کند.  تیرماه سال ۱۳۸۴ بود که به‌ پیشنهاد شورای‌ فرهنگ‌ عمومی‌ […]

خانه » آخرین اخبار » تغییر نشان خبرگزاری فارس در روز ملی خلیج فارس

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس،مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: به مناسبت دهم اردیبهشت‌ماه روز ملی خلیج فارس، لوگو و نشان «خبرگزاری فارس» به صورت نمادین به «خبرگزاری خلیج فارس» تغییر می‌یابد و پیشانی سایت آن نیز تغییر می‌کند.

 تیرماه سال ۱۳۸۴ بود که به‌ پیشنهاد شورای‌ فرهنگ‌ عمومی‌ و برای جلوگیری از مخدوش‌شدن هویت‌ فرهنگی‌ و تاریخی‌ ملت‌ ایران، شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ روز اخراج‌ پرتغالی‌ها از تنگه‌ هرمز (یعنی ۱۰ اردیبهشت) را به‌ عنوان‌ روز ملی‌ خلیج‌ فارس‌ نامگذاری‌ کرد.

در همین راستا و در اسفند ۱۳۸۸ یعنی در دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، این پیشنهاد مطرح شد که جشنواره سالانه فرهنگی و هنری خلیج فارس در روز ملی آن برگزار شود. این پیشنهاد در سال بعد به صورت استانی محقق شد و از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی نخستین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس کلید خورد.

 روز ملی خلیج فارس

محمدحسین زیارتی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: به مناسبت دهم اردیبهشت و گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس، به مدت ۲۴ ساعت عنوان خبرگزاری «فارس» به «خلیج فارس» تغییر می‌کند.

برچسب ها:
پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی خانه خشتی روز ملی خلیج فارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان