مراقب آیت‌الله خامنه‌ای و نظام مبارک‌تان باشید

  • شناسه خبر: 178
مراقب آیت‌الله خامنه‌ای و نظام مبارک‌تان باشید

 اقتدار شما اقتدار تمام شیعیان است و هر آنچه درایران رخ میدهد مستقیما روی دیگر شیعیان جهان نیز موثر است، هر رخدادی که موجب اقتدارشما درجهان میشود موجب کاهش فشارها روی ما در این گوشه از جهان است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از سایت خبری البرز، وقتی کنار مزار رسول […]

خانه » اجتماعی » مراقب آیت‌الله خامنه‌ای و نظام مبارک‌تان باشید

 اقتدار شما اقتدار تمام شیعیان است و هر آنچه درایران رخ میدهد مستقیما روی دیگر شیعیان جهان نیز موثر است، هر رخدادی که موجب اقتدارشما درجهان میشود موجب کاهش فشارها روی ما در این گوشه از جهان است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از سایت خبری البرز، وقتی کنار مزار رسول الله (ص) یک شیعه را می بینی حتی اگر از کشور دیگری باشد تمام غربتی که گرد و غبار آن روی دلت نشسته یکباره از آن زدوده می‌شود.این حکایت دائمی عاشقان اهل بیت (ع) در حرم پیامبر رحمت و کرامت است که حتی نمیتوانند نماز جماعت اقامه نمایند.

این درحالی‌ست که وهابیون بجز شیعیان به تمامی مذاهب اسلامی اجازه میدهند قبل یا بعد از اقامه نمازجماعت حرم نمازشان را به هرکسی که میخواهند اقتدا نمایند!

کنار سکوی مهاجرین در مقابل خانه حضرت زهرا (س)همانجا که جبرائیل نیز بدون اجازه وارد نمیشد خانه امن شیعیانی است که میخواهند از غربت بیرون بیایند.

اینجا میتوان بسیاری از شیعیان را درنهایت سکوت و مظلومیت دید که چگونه بی صدا اشک غربت میریزند.

حسین شیعه عربستانی است که ازدمام آمده .وقتی با او روبرو شدم خستگی راه را میشد از صورت نیم سوخته اش زیر آفتاب شبه جزیره عربستان دید.

وقتی با او سخن را آغاز کردم میگفت: از دمام آمده ام کاروانی که تمام شان اهل سنت هستند و او تنها زائر شیعه کاروان است .

حسین ادامه داد: اصالتا اهل پاکستان است و خانواده او هم اکنون در این کشور بسر میبرند و او برای کار به عربستان آمده و هم اکنون ۱۰سال است که دراین کشور ساکن شده است .

وی گفت: زندگی برای شیعیان در این کشور بسیار سخت است و نگه داشتن اعتقادات مثل نگه داشتن آهن گداخته در کف دست است .

او ادامه داد: قدر کشورتان را بدانید ،ایران امید تمام شیعیان درجهان است .

حسین میگوید: آیت الله خامنه‌ای چشم و چراغ شیعیان در عصرغیبت شده ما او را خیلی دوست داریم کاش بتوانم روزی ایشان را ازنزدیک ببینم.

وی که خواست پیامش را به مردم ایران برسانم گفت: ازمردمتان بخواهید قدر این سید جلیل القدر را بدانند و مراقب ایشان باشند.

وی افزود: اقتدار شما اقتدار تمام شیعیان است و هر آنچه درایران رخ میدهد مستقیما روی دیگر شیعیان جهان نیز موثر است.

وی خاطرنشان کرد: هر رخدادی که موجب اقتدارشما درجهان میشود موجب کاهش فشارها روی ما در این گوشه از جهان است و اگر مشکلی نیز در درون نظام شما پیش بیاید ما برای اعمال فشارهای سیاسی،اقتصادی واجتماعی خود را آماده میکنیم.

وی به ایرانیان توصیه کرد: قدر نظامتان را بدانید که امید جهان شیعه است و امت علی (ع)و ائمه معصوم(ع) به رخدادهای ایران است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان