اغفال ۱۵ دختر به بهانه انرژی درمانی

  • شناسه خبر: 17782
اغفال ۱۵ دختر به بهانه انرژی درمانی

مردی تبهکار که به بهانه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب حتی ارایه خدمات پزشکی اقدام به اغفال تعدادی از دختران و زنان شهر رفسنجان می‌کرد، در دام پلیس افتاد. به گزارش “خانه خشتی” پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی ۳۲ ساله به ۱۵ تا ۲۰ نفر از […]

خانه » اغفال ۱۵ دختر به بهانه انرژی درمانی

مردی تبهکار که به بهانه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب حتی ارایه خدمات پزشکی اقدام به اغفال تعدادی از دختران و زنان شهر رفسنجان می‌کرد، در دام پلیس افتاد.

به گزارش “خانه خشتی” پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی ۳۲ ساله به ۱۵ تا ۲۰ نفر از زنان و دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد که این مرد خود را به عنوان فردی حرفه‌ای در زمینه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب معرفی کرده و در برخی موارد حتی اقدامات پزشکی انجام می‌داد.

حمید اسحاقی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان در این باره به ایسنا – منطقه کویر، با بیان اینکه “م – ت” ۳۲ ساله که از همسر خود جدا شده مدتی تحت نظر و تحقیقات نیروی انتظامی بود، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازرسی از منزل وی و تنظیم صورتجلسه متهم دستگیر شده و در دام قانون افتاد.

وی افزود: همانطور که گفته شده قریب به ۲۰ دختر تجاوز شده که متاسفانه آنها به دلیل ترس از بی‌آبرویی اقدام به شکایت نکردند.

منبع: ایسنا

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان