امام جمعه رفسنجان:

مسئولان با سخنان خودبه مردم شوک وارد نکنند

  • شناسه خبر: 17712
مسئولان با سخنان خودبه مردم شوک وارد نکنند

به گزارش “خانه خشتی”،حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور خطیب جمعه شهرستان رفسنجان در خطبه نمازجمعه این هفته با بیان حدیثی ازامام صادق(ع) فرمودند:مردم به سه چیز بسیار نیازمندند:امنیت،عدالت ورفاه.مسئولینی که مسئولیت راپذیرفته اندمخصوصاً دستگاه اجرایی بایدبرای انجام خدمات ورفاه دغدغه های فراوانی داشته باشند.باید مواظب حرف زدنشان باشند. ایشان با اشاره به بیان یکی ازمسئولان […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولان با سخنان خودبه مردم شوک وارد نکنند

به گزارش “خانه خشتی”،حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور خطیب جمعه شهرستان رفسنجان در خطبه نمازجمعه این هفته با بیان حدیثی ازامام صادق(ع) فرمودند:مردم به سه چیز بسیار نیازمندند:امنیت،عدالت ورفاه.مسئولینی که مسئولیت راپذیرفته اندمخصوصاً دستگاه اجرایی بایدبرای انجام خدمات ورفاه دغدغه های فراوانی داشته باشند.باید مواظب حرف زدنشان باشند.

ایشان با اشاره به بیان یکی ازمسئولان کشوری درباره پسته گفتند:افرادی که حرفی مطرح میکنند وسریع آن را پس میگیرند باید در نظرداشته باشند که این حرف آنها ضربه جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد.

ایشان در ادامه بیان داشتند که دولت باید مراقبت کند،مامنکرزحمات وتلاش وخدمات دولت نیستیم، اما ممکن است گاهی سخنانی زده شود که ناراحتی بوجود آید.

وی گفت:مجلس مرحله دوم هدفمندی یارانه را تصویب نکرده اما دولت در سفرهای خود حرفی مغایر با آن بیان میکندویارانه ۲۵۰هزار تومانی را مطرح میکند،آیا این کار شدنی است؟چرا با اینگونه حرف ها شوک در جامعه ای ایجادمیکنید.

ایشان با اشاره به مقام رهبری که در رأس امور است گفت:مسئولان باید به مقام رهبری توجه کنند ونبایدخودسرانه عمل نمایند،راه خدمت به مردم شوک وارد کردن بر  آنها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور بیان کردند که یک استانداروفرماندار نمی تواند تصمیم بگیردبلکه باید تصمیم در رأس دولت گرفته شود تا اینها بتوانند کاری را انجام دهند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان مسئولان با سخنان خودشوک به مردم وارد نکنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان