پیامک‌های حضور اجباری در مدارس مورد تأیید نیست/غیبت‌ ۲۷ و ۲۸ اسفند موجه است

  • شناسه خبر: 1765
پیامک‌های حضور اجباری در مدارس مورد تأیید نیست/غیبت‌ ۲۷ و ۲۸ اسفند موجه است

 در پی پیگیری‌های خبرگزاری فارس مبنی بر پیامک تعدادی از مدیران مدرس برای حضور اجباری دانش‌آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند در مدارس، آموزش و پرورش اعلام کرد که این پیامک‌ها مورد تأیید نیست. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با […]

خانه » اجتماعی » پیامک‌های حضور اجباری در مدارس مورد تأیید نیست/غیبت‌ ۲۷ و ۲۸ اسفند موجه است

 در پی پیگیری‌های خبرگزاری فارس مبنی بر پیامک تعدادی از مدیران مدرس برای حضور اجباری دانش‌آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند در مدارس، آموزش و پرورش اعلام کرد که این پیامک‌ها مورد تأیید نیست. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص پیامک تعدادی مسئولان مدارس مبنی بر حضور اجباری دانش‌آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند، اظهار داشت: چنین پیامک‌هایی مورد تأیید آموزش و پرورش نیست و لازم‌الاجرا نیز نخواهد بود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند در روزهای شنبه و یک‌شنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند با اطلاع خانواده در مدرسه حضور نداشته باشند و مدیران مدارس نیز مخالفتی نمی‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است، مسئولان مدارس به خانواده‌ها درباره غیبت دانش‌آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند سخت نمی‌گیرند و غیبت دانش‌آموزان موجه است.

برچسب ها:
پیامک‌های حضور اجباری در مدارس مورد تأیید نیست/غیبت‌ 27 و 28 اسفند موجه است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان