شکست کرونا توسط پیر زن ۹۵ ساله رفسنجانی / عکس

  • شناسه خبر: 176146
شکست کرونا توسط پیر زن ۹۵ ساله رفسنجانی / عکس

ربابه سیدمحمودی اهل رفسنجان و ۹۵ ساله با بستری شدن ۱۵ روز در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان، توانست کرونا را شکست بدهد.

خانه » پزشکی و سلامت » شکست کرونا توسط پیر زن ۹۵ ساله رفسنجانی / عکس

به گزارش خانه خشتی، چهارم فروردین ماه امسال خانم ربابه سیدمحمودی اهل رفسنجان و ۹۵ ساله با حال عمومی بد بستری و با اعلام مثبت شدن تست کرونای وی، بستری و درمان آغاز شد و توانست کرونا را شکست بدهد.

سید محسن موسوی فرد متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این باره اظهار کرد: خانم سیدمحمودی ۱۵ روز پیش در ۴ فروردین با حال عمومی بد بستری شد و سی تی اسکن وی از ریه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این فرد دارای بیماری زمینه ای دیابت و آلزایمر است و داروی ضد این بیماری ها را مصرف می کند بیان کرد: با انجام تست کرونا، دو روز پس از بستری این بیمار، جواب تست مثبت اعلام و درمان را شروع کردیم همچنین توسط دکتر محسن میرزایی مشاوره قلب و اکو از وی انجام شد که مشخص شد ایشان نارسایی قلب راست و چپ دارند.

دکتر موسوی تصریح کرد: درمان کرونا را شروع کردیم؛ در طی ۱۵ روز وضعیت اکسیژن این بیمار خوب شد و امروز با ادامه اکسیژن تراپی مرخص شدند و در خانه به ادامه درمان می پردازد.

وی از همکاران و کادر درمانی که در درمان این شخص جهادی عمل کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند قدردانی و تشکر کرد و از مردم درخواست کرد: ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، از مواد شوینده و ماسک و دستکش استفاده کنند تا بر این ویروس غلبه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شکست کرونا کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان