روزانه ۱۲۰۰ ماسک در کارگاه هنرستان مرتضوی رفسنجان تولید می شود

  • شناسه خبر: 176111
روزانه ۱۲۰۰ ماسک در کارگاه هنرستان مرتضوی رفسنجان تولید می شود

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: کارگاه ماسک مرتضوی از ۱۳ فروردین ۹۹ به صورت جداگانه شروع به فعالیت جدید کرد در حال حاضر این کارگاه زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ماسک های سه لایه تولید می کند.

خانه » رفسنجان » روزانه ۱۲۰۰ ماسک در کارگاه هنرستان مرتضوی رفسنجان تولید می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ سید محسن مرعشی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت:کارگاه تولید ماسک هنرستان مرتضوی از ۲۴ اسفند ۹۸ با همکاری اتحادیه انجمن دانش آموزان و موکب خاتم الانبیاء شروع به فعالیت نمود.
وی بیان داشت: روزانه در این کارگاه ۷۰۰ ماسک با همکاری موکب خاتم الانبیاء تولید می شد که با جمع آوری ماسک های کارگاه های دیگر در سطح شهرستان به صورت رایگان در روستاها توزیع می شد.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: کارگاه مرتضوی از ۱۳ فروردین ۹۹ با همکاری اتحادیه انجمن های دانش آموزی به صورت جداگانه شروع به فعالیت جدید کرد در حال حاضر این کارگاه زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ماسک های سه لایه تولید می کند.
وی افزود: در حال حاضر تولید این کارگاه به ۱۲۰۰ ماسک رسیده است که در روستاها و حاشیه شهر چند روزی یکبار توزیع می شود.
مرعضی بیان داشت: علاوه بر این کارگاه ۶ کارگاه دیگر به همت بسیج دانش آموزشی، مجموعه سپاه و حوزه های مقاومت شهرستان در حال فعالیت هستند که استرلیزه ماسک های تولیدی در این کارگاها به صورت اتاق گرم انجام می شود؛ به این صورت که ماسک ها در دمای ۵۰ درجه در اتاق مخصوص نگهداری بعد بسته بندی می شوند.


برچسب ها:
رفسنجان کارگاه ماسک هنرستان مرتضوی رفسنجان مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان