مهمانشهر جدید برای افاغنه در رفسنجان احداث می شود

  • شناسه خبر: 176095
مهمانشهر جدید برای افاغنه در رفسنجان احداث می شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیران استان و شهرستان در خصوص جابجایی مهمانشهر رفسنجان کار ساخت و ساز آن در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » مهمانشهر جدید برای افاغنه در رفسنجان احداث می شود

به گزارش خانه خشتی؛ علی شفیعی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: طی یک سال و نیم قبل با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین شهرستان، اخیرا هم با برگزاری نشستی در استان توسط مجموعه مدیریت استان و شهرستان تصمیات خوبی در خصوص جابه‌جایی مهمانشهر رفسنجان گرفته شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان بیان داشت: پیگیر تحویل زمین برای مهمانشهر هستیم و سایر دستگاه های ذی ربط که در زیرساختها باید به ما کمک کنند هماهنگ شده اند.
وی بر کمک سازمان های بین المللی تاکید داشت و افزود: پایان نیمه اول سال جاری به جمع بندی خوبی می رسیم و در نیمه دوم سال جاری کار ساخت و ساز مهمانهشر جدید آغاز خواهد شد.
شفیعی تصریح کرد: از آنجاییکه مهمانشهر در داخل شهر قرار گرفته بود و برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده بود با این تصمیم جابجایی مهمانشهر صورت می گیرد و مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تشکر از مدیریت خوب مدیران شهرستان و مهمانشهر در مقابله با کرونا ابراز داشت: مورد ابتلا به کرونا در مهمانشهر نداشتیم این حاکی از توجه مدیران شهرستان و همکاری شورای خودگردان بوده است امیدواریم در ادامه راه مقابله با این بیماری بتوانیم با سربلندی از این امتحان بزرگ خارج شویم و شاهد پویایی و شکوفایی کشور و همچنین رفسنجان باشیم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
جابه جایی مهمانشهر رفسنجان رفسنجان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر

    بااین وسعت ساخت و ساز تقریبا بعیده مهمانشهر به جایی دیگه و خارج از شهر منتقل شود(همانند بسیاری از کشورها) و مهمتر از ان افرادی که در حال حاضر در اردوگاه سکونت دارند تقریبا همیشه هم سو با نظام بودند پس باید جایی درخور شان ایشان ساخته شود اما اتباع غیرمجاز ساکن در محله های قدیمی و مرکزی شهر بسیار پر خطر هستند( منظور از پرخطر توهین نیست که شامل یک روابط اجتماعی فرهنگی و بهداشتی و... میشود) مهمترین مسئله در حال حاضر جمع اوری اتباع بیگانه و غیرمجاز در مراکز اصلی شهر و نگه داری از ایشان درجایی به جز مهمانشهر اصلی میباشند. لطفا فکری برای این افراد بردارید

    مجید

    شما تازه دارید داخل اردوگاه آپارتمان برای افغانیها میسازید بعد میگوئید میخاهیم جابه‌جا کنیم. بعد میخواهید مردم حرفهای شما را باورکنند!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان