معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

تعداد مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۴ نفر رسید

  • شناسه خبر: 176083
تعداد مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۴ نفر رسید

احمد جمالزاده گفت: با مثبت شدن تست کرونای شش نفر، تعداد موارد مثبت کرونا در رفسنجان به ۴۴ نفر رسید.

خانه » پزشکی و سلامت » تعداد مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۴ نفر رسید

به گزارش خانه خشتی، احمد جمالزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در رفسنجان اظهار کرد: با مثبت شدن تست کرونای ۱ آقای ۷۴ ساله و ۵ خانم ۳۰، ۳۳، ۴۲، ۶۴ و ۷۰ ساله تعداد موارد مثبت کرونا در رفسنجان به ۴۴ نفر رسید.

وی فزود: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در رفسنجان تا کنون ۶ نفر از پرسنل بهداشت و درمان و ۵ نفر از کسبه شهرستان بوده اند.

جمالزاده خاطر نشان کرد: از میان افراد خانواده مبتلایان به کرونا حداقل یک نفر علائم خفیف داشته اند و تاکنون ۵ مورد از مبتلایان، خانوادگی درگیر ویروس کرونا بوده اند.

وی ادامه داد: بیماران اخیر که تست کرونای مثبت داشتند نه با مسافر ارتباط داشتند و نه مسافرت رفتند که متاسفانه این امر نشان از بومی شدن شیوع ویروس کرونا دارد که حاصل عملکرد و رفتار مردم در میزان رعایت نکردن نکات و محدودیت ها می‌باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با فوت یک نفر دیگر ، مجموعا تا ظهر امروز ۱۸ فروردین ماه، ۱۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در رفسنجان و انار فوت کرده اند که همگی پیش از آن به بیماری زمینه ای نیز مبتلا بودند.

وی تصریح کرد: با بهبود و ترخیص یک نفر از مبتلایان بستری شده در مجموع ۱۴ نفر تا امروز بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳ نفر در ICU و ۵ نفر در بخش ، مراحل درمان خود را سپری می‌کنند.

جمالزاده گفت: تا کنون در رفسنجان ۲۲مرد و ۲۲ زن به کرونا مبتلا شده اند و از ابتدا تا کنون ۱۸۲ مورد مشکوک به کرونا داشته ایم.

وی یادآور شد: اختلاف آماری میان موارد ذکر شده و مجموع مبتلایان اختصاص به مبتلایانی دارد که بستری نشده و به صورت سرپایی ویزیت شده و در خانه مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کرونا کرونا در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    سلام خسته نباشید این چه قرنطینه ای است چرا مردم رعایت کنند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان