تکرار خشونت علیه تلاشگران اورژانس ۱۱۵ در رفسنجان

  • شناسه خبر: 176003
تکرار خشونت علیه تلاشگران  اورژانس ۱۱۵ در رفسنجان

شامگاه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۲۳:۰۱ دقیقه، پرسنل اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در حین خدمت رسانی مورد ضرب و شتم عده ای از افراد ناباب قرار می گیرند.

خانه » رفسنجان » تکرار خشونت علیه تلاشگران اورژانس ۱۱۵ در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان، در اوج مبارزه تمام قد اورژانس در خط مقدم علیه ویروس کرونا متاسفانه هر از گاهی شاهد بی احترامی، ضرب و جرح به این پرسنل جان بر کف و خسارت به اموال اورژانس هستیم.
در تازه ترین مورد در شامگاه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۲۳:۰۱ دقیقه یک مورد زمین خوردگی موتور سیکلت به پایگاه اول شهری اورژانس رفسنجان اطلاع داده می شود و آمبولانس پایگاه مذکور مثل همیشه درکمترین زمان در صحنه حادثه حاضر و همکاران شیفت مشغول ارائه خدمات اورژانسی به راننده مجروح موتور سیکلت می شوند که ناگهان از طرف چند فرد که بعنوان تماشاگر در صحنه حادثه حاضر بودند و در حالت مناسبی قرار نداشتند مورد فحاشی و کتک کاری قرار گرفته و سپس از صحنه حادثه متواری میشوند.
در موارد مشابه متاسفانه در تاریخ ۴ اسفند ماه ۹۸ نیز شاهد حمله و خسارت به دو آمبولانس اورژانس و همچنین در تاریخ ۸ اسفند ماه ۹۷ نیز یکی از تکنسینهای اورژانس توسط چاقو از ناحیه کتف مورد آسیب قرار گرفت.با توجه به اهمیت موضوع از فرماندار محترم، دادستان محترم و عوامل قضایی و انتظامی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان خواهشمندیم ضمن رسیدگی به این موضوع و جلوگیری از تکرار آن با افراد خاطی برخورد قانونی نمایند. تا اورژانس ۱۱۵ بتواند مثل همیشه در خدمت همشهریان عزیز باشد.

برچسب ها:
اورژانس 115 رفسنجان رفسنجان ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان