سردار احمدی‌مقدم: امنیت در تمام ایران برقرار است

  • شناسه خبر: 1760
سردار احمدی‌مقدم: امنیت در تمام ایران برقرار است

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: مردم مرزدار استان ایلام در طول سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس ثابت کردند که مرزدارانی غیور و شجاع هستند. وی ادامه داد: مردم غیور و ولایتمدار استان مرزی ایلام در دوران دفاع مقدس و همه صحنه‌های پس از آن با جانفشانی، ایثار […]

خانه » آخرین اخبار » سردار احمدی‌مقدم: امنیت در تمام ایران برقرار است

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: مردم مرزدار استان ایلام در طول سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس ثابت کردند که مرزدارانی غیور و شجاع هستند. وی ادامه داد: مردم غیور و ولایتمدار استان مرزی ایلام در دوران دفاع مقدس و همه صحنه‌های پس از آن با جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی حماسه‌های ماندگاری خلق کردند…

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک فرا رسیدن سالروز عملیات فتح‌المبین اضافه کرد: ایمان به خدا و تبعیت از ولایت، فداکاری و دلاورمردی رزمندگان اسلام و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همه معادلات دشمن را برهم زد.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: اکنون کشور ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته در این عرصه حضور داشته و همه توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اکنون در کشور جرائم روی داده در کنترل نیروی انتظامی بوده و این مهم مدیون تعامل و مشارکت مردم با این نیرو است.

وی ادامه داد: به واسطه این مهم نیز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته در صحنه حضور داشته و این اقتدار خود را باز مدیون تعامل و همکاری مردم می‌داند و برای آن ارزش و احترام قائل است.

احمدی مقدم اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چتر امنیت خود را بر سر تمام ملت ایران اسلامی باز کرده و همه به یک اندازه از آن بهره‌مند هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: تمهیدات لازم برای آسایش و امنیت مردم در ایام نوروز از سوی نیروی انتظامی استان ایلام اندیشیده شده است.

امیر حیدر عباس‌زاده افزود: برای تحقق این مهم ۴۰ ایستگاه پلیس و گشت‌های ثابت و سیار در سراسر استان ایلام دایر و فعال شده است.

وی ادامه داد: مردم این دیار در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی به یادگار گذاشته که تا ابد در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: مرزبانی مردم استان ایلام در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس بینظیر بوده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان