بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از پست های ایست و بازرسی سلامت در رفسنجان/تصاویر

  • شناسه خبر: 175938
بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از پست های ایست و بازرسی سلامت در رفسنجان/تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: طرح تشدید و محدودیت در تردد در تفرجگاه‌ها و پارک های استان در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز ادامه دارد و با همکاری بسیج از ورود مردم به این مکان ها جلوگیری می شود.

خانه » آخرین اخبار » بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از پست های ایست و بازرسی سلامت در رفسنجان/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در حاشیه بازدید از پست های ایست و بازرسی سلامت در رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۲۳ نقطه در سطح استان کرمان با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج پست های ایست و بازرسی مستقر شدند.
وی بیان داشت: از مردم تشکر می کنم به خاطر همکاری و توجه به توصیه ها و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا ویروس و اینکه در خانه نشستند و سیزده بدر را در کنار خانواده گذراندند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: طرح تشدید و محدودیت در تردد در تفرجگاه‌ها و پارک های استان در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز ادامه دارد و با همکاری بسیج از ورود مردم به این مکان ها جلوگیری می شود.
سردار ناظری با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد گفت: از مردم می خواهیم که همچنان در منزل بمانند، هر سفر بیرون از شهر می تواند سبب آلوده شدن آنها به ویروس کرونا باشد.
وی ادامه داد: طرح تشدید با اقتدار کامل اجرا و مبادی ورودی و خروجی کنترل می شود، با افرادی که از قانون سرپیچی کنند مماشات نخواهیم کرد و مطابق قوانین مصوب شده ستاد پیشگیری از کرونا برخورد خواهیم کرد.










برچسب ها:
بازدید از پست های ایست و بازرسی سلامت در رفسنجان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها تا جمعه ادامه دارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان