افزایش ناگهانی آمار مبتلایان کرونا در ایران را درست تحلیل کنیم

  • شناسه خبر: 175876
افزایش ناگهانی آمار مبتلایان کرونا در ایران را درست تحلیل کنیم

در حالی که طبق اعلام قبلی وزیر بهداشت، روند شناسایی مبتلایان به کرونا به دلیل اجرای طرح بیماریابی و غربالگری با کمک سازمان بسیج مستضعفین، سرعت گرفته، برخی تحلیلگران و فعالان رسانه ای دچار خطای تحلیل شده و بدون درنظر گرفتن تغییر در روند شناسایی، تحلیلهای عجیب و بعضا بی ربطی ارائه کردند.

خانه » اجتماعی » افزایش ناگهانی آمار مبتلایان کرونا در ایران را درست تحلیل کنیم
به گزارش خانه خشتی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که طبق اعلام قبلی وزیر بهداشت، روند شناسایی مبتلایان به کرونا به دلیل اجرای طرح بیماریابی و غربالگری با کمک سازمان بسیج مستضعفین، سرعت گرفته و در نتیجه آمار مبتلایان شناسایی شده افزایش بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است، برخی تحلیلگران و فعالان رسانه ای دچار خطای تحلیل شده و بدون درنظر گرفتن تغییر در روند شناسایی، تحلیلهای عجیب و بعضا بی ربطی درباره آمار روز چهارشنبه(۶ فروردین) وزارت بهداشت ارائه کردند.

در حالی که طبق اعلام قبلی وزیر بهداشت، روند شناسایی مبتلایان به کرونا به دلیل اجرای طرح بیماریابی و غربالگری با کمک سازمان بسیج مستضعفین، سرعت گرفته و در نتیجه آمار مبتلایان شناسایی شده افزایش بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است، برخی تحلیلگران و فعالان رسانه ای دچار خطای تحلیل شده و بدون درنظر گرفتن تغییر در روند شناسایی، تحلیلهای عجیب و بعضا بی ربطی درباره آمار روز چهارشنبه(۶ فروردین) وزارت بهداشت ارائه کردند.

نکته قابل ذکر اینکه اینجا صحبت درباره علت بالابودن میزان مبتلایان نیست که شاید با ابلاغ زودتر قانون محدودیت در سفر و رفت و آمد میتوانست به این حد نرسد؛ بلکه صحبت بر سر علت افزایش ناگهانی رشد تعداد مبتلایان شناسایی شده است.

نمکی وزیر بهداشت روز دوشنبه با اشاره به طرح غربالگری و افزایش آزمایشها اعلام کرده بود: این موضوع به این معنا نیست که شرایط کشور بدتر شود بلکه با توجه به افزایش “بیماریابی” آمار ابتلاها افزایش پیدا خواهد کرد”.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تحلیل کرونا وزارت بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان