مشاور مدیرعامل مس خبر داد:

حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا/جهش شرکت مس در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی

  • شناسه خبر: 175846
حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا/جهش شرکت مس در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی

«حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس ازحضور مؤثر شرکت مس در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا خبر داد.

خانه » اجتماعی » حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا/جهش شرکت مس در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی

به گزارش خانه خشتی به نقل از مس پرس، «حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس با تبریک سال نو و با بیان اینکه از حدود یک ماه گذشته کشورمان همچون کشورهای دیگر با مسأله ویروس کرونا روبرو شده است، گفت: شرکت ملی صنایع مس علاوه بر ایفای نقش حمایتی خود از کارکنان صف و ستاد و اقدامات قابل‌توجه در حل این بحران برای تداوم تولید در کارخانجات شرکت مس در حوزه ملی نیز تلاش کرد تا با هماهنگی مجموعه وزارت صنعت و ریاست هیأت عامل ایمیدرو دکتر غریب پور و مدیران حوزه بهداشت و درمان نیازهای فوری و اولویت‌دار شبکه بهداشت و درمان کشور را تأمین کند.
ضیغمی با اعلام این خبر گفت: بر این اساس، با دستور دکتر سعدمحمدی مقرر شد تأمین فوری موارد موردنیاز واردات اقلام بهداشتی ازسوی شرکت ملی مس تأمین شود.
وی افزود: تهیه و تأمین تعداد یک‌میلیون ماسک N95، پنج میلیون ماسک سه لایه و ۱۵۰ هزار دست گان پزشکی بخشی از اقلام تهیه‌شده ازسوی شرکت مس با همکاری ایمیدرو است که تاکنون دو بخش از این اقلام وارد کشور شده است.
مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی در ادامه به تشریح اقدامات شرکت مس در سال ۱۳۹۸ پرداخت و بیان کرد: شرکت مس در سال گذشته به‌رغم همه مشکلات و دشواری‌هایی که کشور عزیزمان با آن‌ها روبه‌رو بود، کوشید با تبعیت و پیاده‌سازی از سیاست‌های‌ کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی و تحت مدیریت و برنامه‌ریزی دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و همکاری مدیران و همت همه کارکنان صف و ستاد روزهای پر تولیدی برای کشور رقم بزند.

برگزاری ۱۳ دوره اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار کشور
ضیغمی با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع مس در کنار تحقق برنامه‌های تولیدی در حوزه توسعه و مالی نیز رکوردهای درخشان و ماندگاری را ثبت کرد اظهار داشت: افزون بر این، ‌یکی دیگر از حوزه‌های موفقیت‌آمیز شرکت مس در سال ۱۳۹۸ حضور پررنگ شرکت مس در کشور برای ایفای نقش‌های مسئولیت‌های اجتماعی بود.
وی با اشاره به اینکه حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ دقیقاً حوزه‌ای است که باعث احساس تغییر و رفاه در زندگی مردم مناطق کم برخوردار کشور می‌شود بیان کرد: از ابتدای سال گذشته و با تأکید دکتر سعدمحمدی برنامه‌ریزی‌های پیوسته و مداومی برای انجام خدمات رفاهی، پزشکی و درمانی در مناطق کم برخوردار کشور در قالب برگزاری اردوی‌های جهادی انجام شد.
به گفته مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در سال گذشته موفق به انجام ۱۳ دروره اردوی جهادی با همکاری گروه فرهنگی جهادی بقیه‌الله در نقاط مختلف کشور شدیم.
وی تصریح کرد: در این اردوها نیازمندان، سالمندان، بیماران و معلولان و سایر گروه‌های هدف از خدمات رایگان پزشکی که مشتمل بر خدمات دندانپزشکی، ویزیت متخصص زنان، داخلی، سونوگرافی، بینایی‌سنجی و تجویز عینک و خدمات دارویی بود بهره‌مند شدند.
ضیغمی تأکید کرد: بر پایه سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته ازسوی مدیرعامل شرکت مس، خدمات گروه‌‌های جهادی با حمایت شرکت مس و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم و کم برخوردار با فواصل زمانی کوتاه‌تر و با جدیت بیشتری در سال جاری دنبال خواهد شد.

حضور پررنگ موکب شرکت مس در مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی

مشاور مدیرعامل شرکت مس برگزاری و برپایی مداوم موکب‌های پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران امام معصوم (ع) را یکی دیگر از جنبه‌های متفاوت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در سال ۹۸ دانست و گفت: در سال گذشته و به‌طور رسمی موکب شرکت ملی صنایع مس تشکیل شد و میزبان عاشقان زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین بود.
وی اضافه کرد: در مراسم اربعین سال ۱۳۹۸ علاوه بر اینکه کاروان خادمین شرکت مس مشتمل بر موکب مجتمع مس شهربابک، مجتمع مس سرچشمه، مس سونگون و دفتر مرکزی تهران ده روز قبل از مراسم اربعین در سرزمین کربلا مستقر شدند، موکب عقیله بنی‌هاشم (س) شرکت مس نیز در نقطه مرزی شهرستان مهران و در مسیر ورود و خروج زائران مستقر شد و از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کرد.
ضیغمی با بیان این‌که راه‌اندازی موکب پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا (ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس نیز در سال گذشته بر پاشد گفت: همچنین همزمان با مراسم تشییع سردار پرافتخار جهان اسلام و بزرگ‌مرد محور مقاومت در تهران و کرمان موکب پذیرایی شرکت مس از عزاداران مجاهد کبیر «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نیز برپا شد.
وی در ادامه به برپایی موکب شرکت مس برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: شرکت مس خود را موظف می‌دادند که در کنار ایفای وظایف خود در حوزه تولید در مراسم‌ها و رخدادهای مذهبی که با هویت فرهنگی و اجتماعی ایرانیان گره‌خورده و به اعتلای فرهنگی کشور کمک می‌کند حضور مؤثر فرهنگی داشته باشد و یا در زمان وقوع بحران‌های طبیعی همچون سیل و زلزله با تشکیل موکب و ستاد کمک‌رسانی حضور مؤثر عملیاتی داشته باشد.

از طرح‌هایی برای شکوفایی ورزش تا تعمیق ورزش در بین کارکنان کارکنان

ضیغمی سرعت بخشی به طرح‌های توسعه شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همچون طرح احداث ورزشگاه شهدای مس کرمان، رفسنجان و شهربابک را یکی دیگر از اقدامات شرکت مس در سال گذشته عنوان کرد و گفت: ورزشگاه ۳۰ هزارنفری شهدای مس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه مسئولیت اجتماعی در استان کرمان باهدف توسعه فضای ورزشی در حال احداث است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها، استان کرمان دارای مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور خواهد شد.
به گفته مشاور مدیرعامل شرکت مس بهره‌برداری از طرح ورزشگاه‌ها منجر به شکوفایی ورزش در استان کرمان خواهد شد.

وی با بیان این‌که ورزش صنعت مس در استان کرمان و آذربایجان شرقی در سال گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کرد و تیم‌های فوتبال صنعت مس رفسنجان و کرمان هر دو جایگاه خوبی در مسابقات لیگ دسته یک کشور دارند یادآور شد: تیم فوتسال ورزقان در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و انشاالله امسال با حضوری که در فینال دارد موفق به کسب سومین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور خواهد شد.
مشاور مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که به‌طور قطع مدیریت ارشد شرکت مس در این مسیر پشتیبان باشگاه‌ها و بازیکنان خواهد بود تا تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس مایه سربلندی ورزش کشور و شادی مردم استان کرمان و آذربایجان شرقی شوند گفت دکتر سعد محمدی از ابتدای مدیریت‌شان در خصوص باشگاه‌های مس بر این موضوع تأکید کرده‌اند که فعالیت باشگاه‌ها باید موجب اعتبار جامعه ورزشی کشور شود.

ضیغمی با اشاره به این‌که در سال گذشته اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه ورزش همگانی، حمایت از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح استان کرمان و آذربایجان شرقی انجام شد گفت: افزون بر این، مهم‌ترین اقدام شرکت مس در حوزه ورزش، تعمیق ورزش در بین پرسنل شرکت مس و مجتمع‌ها و حمایت مؤثر از مسابقات ورزشی کارکنان بود. در این زمینه، شاهد درخشش تیم والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز بانوان و دارت شرکت مس و مجتمع‌ها در مسابقات ایمیدرو بودیم.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که اجرای پروژه‌های خدمات عمومی در شهرستان‌ها و مناطق تولیدی با هدف توسعه و آبادانی یکی دیگر از اقدامات شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بود اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت شرکت مس جاده خواجه به ورزقان به طول ۴۵ کیلومتر در استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید که علاوه بر تسهیل در رفت‌وآمد پرسنل مجتمع مس سونگون یک زیرساخت بسیار خوب برای توسعه شهرستان ورزقان و جذب سرمایه‌گذاران است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در سال جاری در کنار جهش تولید در شرکت ملی مس شاهد جهش در اجرای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی هم خواهیم بود گفت: تلاش خواهیم کرد در سال ۱۳۹۹ برنامه‌های جامعی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با نگاه ملی در راستای رفع محرومیت‌ها و تغییر در زندگی مردم مناطق کم برخوردار کشور تعریف کنیم.

برچسب ها:
جهش شرکت مس در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی رفسنجان مشاور مدیرعامل شرکت مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان