آغاز طرح ضربتی نیروی انتظامی رفسنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا / تصاویر

  • شناسه خبر: 175820
آغاز طرح ضربتی نیروی انتظامی رفسنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا / تصاویر

طرح ضربتی نیروی انتظامی در سطح شهر رفسنجان در راستای برخورد با اصناف خاطی و پلمب مغازه های متخلف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز طرح ضربتی نیروی انتظامی رفسنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا / تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ کریمی فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان امشب در حاشیه آغاز گشت های واکنش سریع نیروی انتظامی در سطح شهر در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: با عنایت به تصمیمات کارگروه مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان مبنی بر شیوع بیماری کرونا و نیازمندی همکاری پلیس با این کارگروه عوامل نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان و قدرت وارد عمل شدند.
وی با تشکر از همکاری اصناف و کسبه بیان داشت: طرح ضربتی برخورد با اصناف خاطی و پلمب مغازه های متخلف در حال اجرا است، همکاری اصناف و کسبه شهر بسیار عالی بود تقاضا داریم این روند همکاری ادامه داشت باشد تا این ویروس ریشه کن شود.
فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان افزود: از آنجاییکه سیر ابتلا به این ویروس در سطح کشور صعودی است از مردم خواهشمندیم که با پلیس همکاری نمایند و پلیس را در کنار خودشان بدانند نه در روبرویشان، همکاران انتظامی الزاما باید به وظیفه خود عمل کنند هر چه مردم همکاری کنند شیوع بیماری کمتر و ریشه کن خواهد شد.








برچسب ها:
آغاز گشت های واکنش سریع نیروی انتظامی در سطح شهر رفسنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا رفسنجان سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان