سرلشکر سلامی:

بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه‌ای به نفع ما تغییر کرد/ رهبری نماد زنده ارزشهای مکتب اسلام است

  • شناسه خبر: 175596
بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه‌ای به نفع ما تغییر کرد/ رهبری نماد زنده ارزشهای مکتب اسلام است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال این است که تحولات منطقه ای را به نفع خود تمام کند اما باید بداند که بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه ای به نفع ما تغییر کرده است.

خانه » سیاسی » بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه‌ای به نفع ما تغییر کرد/ رهبری نماد زنده ارزشهای مکتب اسلام است
به گزارش خانه خشتی، سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  گفت: زیباترین و درخشانترین شخصیتی که توانست به عنوان نمادی از فضایل برجسته و عالم‌گیر که مطمئنا هم در دنیا و هم در آخرت در جلوترین صفوف مقدم شهدا قرار گیرد سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: حاج قاسمی که واقعا محصول اخلاص، نماز شب بود و به واسطه نماز شب جلوه هایی از مقام محمود را بدست آورده بود شهید سلیمانی محصول ایمان و عمل صالح بود که خداوند به او محبوبیت و قدرت نفوذ به دلها را بخشیده بود و در هر عرصه ای از فضائل با فاصله های زیاد پیشگام بود.

شهید سلیمانی در عشق به ولایت بی نظیر بود

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: حاج قاسم در عشق به ولایت بی نظیر بود و نه کم نظیر؛ در جهاد پیشگام بود و توقف نداشت ۴۱ سال مدام در هجرت و جهاد بود و آیینه تمام نمایی از پاسداری اسلام و آزادی بود، او از همه به خیمه های دشمن نزدیک تر بود این حقایق سردار سلیمانی را در موقعیتی قرار داد که تشییع جنازه او بی نظیر ترین تشییع جنازه حیات بشریت شد.

 

سلامی با تاکید بر این که دشمن بعد از شهادت حاج قاسم جریان جدیدی در پیکره مقاومت ایجاد کرده است، توضیح داد: شهادت حاج قاسم برای انقلاب یک نفس تازه و روح جدید بود، انقلاب با شهادت حاج قاسم تجدید حیات کرد و این روح‌دوباره در مردم دمیده شد، مقاومت زنده شد، دشمن افسرده و تمام تصورات دشمن از هم پاشیده شد.

 

وی اظهار کرد: نمی شود در کرمان آمد ولی از این شخصیت حاج قاسم یاد نکرد البته همه جا یادگاه هویت ، شخصیت ،خصلت و منش او به عنوان مکتب حاج قاسم شده است؛ می توان صورت واقعی مکتب اسلام را در سیرت حاج قاسم دریافت؛ اکنون با گذر زمان ابعاد این شخصیت که سالهای سال مخفی بود به شدت شکفته و عالم گیر شده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم تا قبل از شهادت به عنوان فرمانده در میان ما بود اما اکنون به عنوان حجت، اسوه و الگو در میان ما است؛ آنقدر کشش و جاذبه این دیار برای او ارزشمند بود که پیکر او در این دیار به خدا سپرده شد.

 

وی تاکید کرد: سال بسیار سخت اما درخشانی را پشت سر گذاشتیم؛ انقلاب با فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرد و نبرد ما با دشمنانمان عملیاتی شد؛ سال سختی بود اما هم‌سال نصر بود و هم سال ظفر یعنی هم خداوند ما را یاری کرد و هم ما را بر دشمنانمان به اذن خود ظفر داد.

 

سلامی بیان کرد: تلاشهای دشمن بسیار فشرده بود بخشی از امیدهای او فروریخت؛ دشمن امید داشت به اینکه مردم در خیابان ها وارد عمل شوند از این رو بسیار سرمایه گذاری کرده بودند اگر چنین صحنه های سختی بوجود نیامده بود دشمن‌نمی توانست درک کند که بین او و مردم هیچ سنخیتی وجود ندارد.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به این که در ماجرای افزایش قیمت بنزین امید دشمن این بود که مردم صحنه خیابان را میدان نبرد قرار می دهند اما صف مردم جدا شد، تشریح کرد: بعد از شهادت سردار، در نماز جمعه تهران، ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس دشمن شکست خورد و این ملت نشان داد که در هر شرایطی از اسلام و جمهوری اسلامی حمایت می کند.

بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه ای به نفع ما تغییر کرد

وی تاکید کرد: امروز درگیر یک ‌نبرد بیولوژیک هستیم اما کشور مقاومت می کند؛ ما دریافتیم که در جایی که همه در شرایط مقاومت تردید ایجاد کردند مردم عکس العمل نشان دادند و ما را در برابر دشمن سربلند کردند؛ امروز مردم تکیه گاه ما هستند از این رو می دانیم وقتی به دریای مردم‌ متصل می شویم تمام نمی شویم و شکست نمی خوریم.

 

سلامی اظهار کرد: دشمن هنوز بر روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی استفاده می کند تا شرایط را بر مردم ما سخت کند، و به دنبال این است که تحولات منطقه ای را به نفع خود تمام کند اما باید بداند که بعد از شهادت حاج قاسم شرایط منطقه ای به نفع ما تغییر کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدها همچنان برقرار است و شرایط امنیتی کشورمان اکنون برقرار است و اقتصاد کشور غنی است چرا که سرشاز از منابع غنی هستیم که اگر در همه جهان این منابع پراکنده است در ایران همگی یک جا وجود دارد به همراه یک ظرفیت انسانی بالا و مکتب اعتقادی قدرتمندی که در هر شرایطی مردم را مستحکم نگه می دارد.

رهبری زنده ارزشهای مکتب اسلام است

وی رهبری را نماد زنده ارزشهای مکتب اسلام دانست و افزود: آنچه در امسال گذشت اعجاز توکل بود چرا که  وجود مقام معظم رهبری، توکل و تصمیمات ایشان که توام با تدبیر، دشمن شناسی ، ژرف اندیشی ،توکل و شجاعت الهی بود که کمتر از معجزه نبود.

 

سلامی بیان کرد: موهبت های بزرگ را خداوند در مکتب بزرگ و امام بزرگ قرار داده است کسی که راسخ در علم است و با منطق الهی قرآن جامعه را اداره می کند و اهل دعا و توسل است و او امانت صاحب زمان ما است.

وی دشمن را نعمت بزرگ دانست و افزود: دشمن بزرگ ما را قوی می کند ، ذهن ها را باز و دستان و بازوهای ما را توانمند می کند از این رو برای غلبه بر دشمن باید قوی شویم و برای عبور از این شرایط باید بر دشمن غلبه کنیم.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار ابوحمزه را به خصوصیت هایی چون تقوا،اخلاص، عمل خالصانه و مدیریت خوب می شناسم وی بعد از استراحت به دلیل کسالتی که دارد به عنوان مشاور فرماندهی کل سپاه در بسیج منصوب می شود.

 

سلامی بیان داشت: سردار حسین معروفی فردی از دیار کرمان است فرمانده جوان، فهیم، مردم دار و محبوب حاج قاسم بوده است و در ارتباطات مردمی بسیار ماهر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سرلشکر سلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان