آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا

  • شناسه خبر: 175575
آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا

تدابیر لازم جهت مقابله با ویروس کرونا در این دانشگاه اتخاذ شده است.

خانه » اجتماعی » آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا

به گزارش خانه خشتی، دکتر فتحیه سادات حسینی مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: تدابیر لازم جهت مقابله با ویروس کرونا در این دانشگاه اتخاذ شده است.

وی در مورد اقدامات انجام شده گفت: در پی اعلام رسمی در خصوص ابتلای تعدادی از هموطنان عزیز به بیماری کرونا در برخی نقاط کشور، جلسه شورای سیاست‌گذاری بهداشت و سلامت این دانشگاه در تاریخ ۳ اسفند ماه ۹۸ باحضور رییس این دانشگاه تشکیل شد. در این جلسه تدابیر پیشگیرانه و کنترلی جهت جلوگیری از گسترش و شیوع کرونا ویروس در این دانشگاه اتخاذ شد.

حسینی خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه در راستای تصمیمات اخذ شده، اطلاع رسانی لازم به دانشجویان و کارکنان دانشگاه از طریق بنر، پوستر و فضای مجازی،  برگزاری جلسه با رؤسای دانشکده‌ها در خصوص اقدامات پیشگیرانه در فضاهای آموزشی، ارائه آموزش های لازم به کارکنان آشپزخانه، خدمات و ناظرین خوابگاه ها، برگزاری جلسات آموزشی در خوابگاه های دختران و پسران با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، انتقال آگاهی‌های بهداشتی لازم به سرپرستان خوابگاه ها تا در صورت مشاهده مواردی با هرگونه علائم تنفسی و شبه آنفولانزا، ارجاع آن‌ها به مرکز بهداشت دانشگاه سریعاً انجام شود، را تاکنون انجام داده است.

وی بیان کرد: انجام ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی چون خوابگاه ها، سالن های غذاخوری، سوله ورزشی، دانشکده‌ها و همچنین فضاهای اداری دانشگاه، نظارت مستمر برنحوه ضدعفونی اماکن مختلف دانشگاه، رصد آخرین وضعیت بیماری در شهرستان و پیشبینی اقدامات لازم در سطح دانشگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

حسینی بیان کرد: به منظور آموزش هرچه مطلوبتر، آموزش چهره به چهره و حضوری در قالب گروه های کوچک در خوابگاه ها و فضاهای اداری شروع شده و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از دکتر حسن رنجبر عسکری رییس دانشگاه، هیأت رییسه، مدیریت امور اداری، مدیریت حراست و شرکت های پخت غذا و خدمات دانشگاه که در این چند روز با مرکز بهداشت، درمان و مشاوره این دانشگاه همکاری داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان ضدعفونی کرونا مقابله با کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان