قیمت جهانی طلا کاهش یافت/سقوط سکه در بازار

  • شناسه خبر: 1755
قیمت جهانی طلا کاهش یافت/سقوط سکه در بازار

 روند کاهشی قیمت طلا در بازارهای جهانی باعث شده تا قیمت انواع مسکوکات طلا نیز در بازارهای داخلی با کاهش چشمگیر مواجه شوند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند کاهشی هر اونس طلا در بازارهای جهانی که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و تا آخرین ساعات کاری روز گذشته ادامه […]

خانه » اقتصادی » قیمت جهانی طلا کاهش یافت/سقوط سکه در بازار

 روند کاهشی قیمت طلا در بازارهای جهانی باعث شده تا قیمت انواع مسکوکات طلا نیز در بازارهای داخلی با کاهش چشمگیر مواجه شوند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند کاهشی هر اونس طلا در بازارهای جهانی که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و تا آخرین ساعات کاری روز گذشته ادامه داشت، باعث شد تا قیمت انواع سکه از ۱۰ تا ۵۵ هزار تومان کاهش یابد.

بنابراین گزارش، بهای هر اونس طلا قبل از این روند کاهشی ۱۷۰۵ دلار بود اما با آغاز به کار معاملات در روز دوشنبه هفته جاری به یکباره با ۲۰ دلار کاهش مواجه شد و تا این لحظه با حدود ۵۵ دلار کاهش به ۱۶۴۶ دلار رسیده است.

این روند کاهشی قیمت طلا بر خلاف برخی پیش‌‌بینی کارشناسان بود معتقد بودند در هفته جاریهر اونس طلا از مرز ۱۷۰۰ دلار فراتر می‌رود.

بهای سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۷۴۵ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۳۷۵ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی ۱۹۵ هزار تومان بود.

یک گرم طلای ۱۸ عیار (بدون اجرت ساخت) ۷۴ هزار و ۶۸۰ تومان داد و ستد شد.

برچسب ها:
قیمت جهانی طلا کاهش یافت/سقوط سکه در بازار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان