نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در جشن شکرگزاری مطرح کرد؛

برنده انتخابات نظام و انقلاب اسلامی است/ مدیریت شهر باید انقلابی شود

  • شناسه خبر: 175491
برنده انتخابات نظام و انقلاب اسلامی است/ مدیریت شهر باید انقلابی شود

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار گفت: انتخابات بازنده ندارد، انتخابات برنده دارد برنده آن هم نظام اسلامی ، ملت ایران و شما مردم هستید.

خانه » اجتماعی » برنده انتخابات نظام و انقلاب اسلامی است/ مدیریت شهر باید انقلابی شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی روز گذشته در مراسم شکرگزاری حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان اظهار کرد: انتخابات بازنده ندارد، انتخابات برنده دارد، برنده آن هم نظام اسلامی و ملت ایران و شما مردم هستید.
وی بیان داشت: دو صفت مخصوص متقین است یکی صفت صبور و دیگری شکور است افراد با ایمان در نداری صبور در دارایی شکور هستند در حالیکه این موضوع در کافران برعکس است.


حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به کاهش حضور مردم در انتخابات دوم اسفند تصریح کرد: مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه زیبایی خلق کردند ولی با کاهش حضور مردم در این حماسه روبرو بودیم، قریب ۱۱۴ هزار نفر در انتخابات شرکت نکردند و اینها همان کسانی بودند که پشت سر شهید حاج قاسم سلیمانی گریه می کردند.
وی افزود: دو تحلیل برای کاهش حضور وجود دارد اصلاح طلبان این تحلیل را دارند که شورای نگهبان باعث سردی انتخابات شد در حالیکه بالای ۷ هزار نفر تایید شدند و ۳۵۰۰ نفر از اطلاح طلب ها بود حتی آن کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند هم تایید شدند، شما کاندیدا داشتید چرا نظام را مقصر می دانید .
وی عملکرد ضعیف دولت را علت شرکت نکردن مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم از دولت گله مند و از مجلس ضعیف و ناکارآمدی که هنوز هم وجود دارد ناراحت هستند، این دو باعث بی انگیزگی و ناامیدی مردم شد.


نماینده منتخب رفسنجان عنوان داشت: مردم ما دوستدار نظام و انقلاب هستند ولی انتقام از دولت را از پای صندوق گرفتند اگر دولت کارگشا باشد روان سازی کند و مردم نتیجه کارهای دولت را در زندگی ببینند مردم به نظام دلگرم می شوند ولی متاسفانه انگیزه را از مردم گرفتند.
وی یادآور شد: انتخابات تمام شد و وقت عمل است، امید داریم این مراسم شکرانه به مجلس وحدت و همدلی تبدیل شود.
جلالی ضمن تشکر از ایثار و بزرگواری آقای پورغلامعلی و تیمشان گفت: همه باید کمک کنیم شهر خوب و پیشرفته ای داشته باشیم.
وی بیان داشت: همه کاندیداهای انتخاباتی با بصیرت و آگاهی راهی را انتخاب کردند که به نفع نظام باشد اگر دست به دست هم بدهیم، یک جانبه گرایی نکنیم بچه انقلابی ها مانند قدیم در صف واحد یک صدا باید بعد از جریان شهادت حاج قاسم متحد شوند.


حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت، درمان و ورزشی، خانواده، صنعت و معدن مخصوصا صنعت معدن مس و حوزه آب و پسته با حضور افراد صاحب نظر و متخصص کارگروه تخصصی ایجاد شود تا از هفته آینده کارگروه ها فعال شوند و با مسئولین هم هماهنگ باشیم.
وی با اظهار نگرانی از مدیریت شهر بیان داشت: مدیریت شهر از حالت اداری ، کاغذ بازی و بروکراسی بیرون آید بخشی از مدیریت شهر مدیریت فسیل شده و ناکارآمد است، مدیریت جهادی و انقلابی می خواهیم.
جلالی ابراز داشت: مدیری را انتخاب کنید که برای دولت های طاغوتی کار نکرده باشد، کسی که پای روی دین بگذارد به مردم احترام نمی گذارد.
وی با اشاره به اینکه ۹۷۵ شهید در این شهرستان و ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام شده است گفت: شکاف مدیریتی بدتر از مدیریت فرهنگی است، شهر باید از مدیران منفعل و ناکارآمد پاک شود، مردم مستندات اختلاس و پارتی بازی مدیران را به ما گزارش دهند ما پیگیر خواهیم شد.


نماینده منتخب رفسنجان عنوان داشت: مدیریت شهر باید انقلابی شود ما مدافع این مردم هستیم بر کار مدیران نظارت می کنیم مدیران خودشان را با نظام انقلابی تطبیق بدهند یا برنامه رفع رجوع را حل کنند چون در این شهر با مجموعه انقلابی و ولایی کار خواهند کرد.
وی بیان داشت: فرصت طلب ها باید از حاشیه قدرت کنار زده شوند سوء استفاده در کارها باید شناسایی شوند.
حجت الاسلام جلالی با اشاره به ویژگی های مدیران انقلابی گفت: هزینه های سنگین مدیران غیر انقلابی باید ساماندهی شوند، مدیران انقلابی باید پرکار، با اخلاق باشند و برای بیگانه الفت نداشته باشد و از جنس مردم و دلسوز باشد از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده کند آسان سازی کند و راه گریز برای مشکل مردم پیدا کند.
نماینده منتخب رفسنجان بیان داشت: مدیران باید قانون گرا و با حوصله باشند.
وی خواستار همکاری مردم در راستای جریان انقلابی و تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکل خرید و فروش پسته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشن شکرگزاری انتخابات حجت الاسلام حسین جلالی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان