خاتمی، هاشمی و احمدی نژاد سر ته یه کرباس نیستند

  • شناسه خبر: 17548
خاتمی، هاشمی و احمدی نژاد سر ته یه کرباس نیستند

با هنر با بیان اینکه خیلی ها می گویند رئیس جمهور های قبلی سر ته یه کرباس و از یک قماش هستند گفت: هاشمی ، خاتمی واحمدی نژاد واقعا با هم متفاوت هستند وسر ته یه کرباس واز یک قماش نیستند.در رقابت با هاشمی آرایش بازی را عوض خواهیم کرد. به گزارش خانه خشتی، محمد […]

خانه » آخرین اخبار » خاتمی، هاشمی و احمدی نژاد سر ته یه کرباس نیستند

با هنر با بیان اینکه خیلی ها می گویند رئیس جمهور های قبلی سر ته یه کرباس و از یک قماش هستند گفت: هاشمی ، خاتمی واحمدی نژاد واقعا با هم متفاوت هستند وسر ته یه کرباس واز یک قماش نیستند.در رقابت با هاشمی آرایش بازی را عوض خواهیم کرد.

به گزارش خانه خشتی، محمد رضا باهنر رقابت در انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران را بین حداقل سه حزب اصولگرایان، حزب رئیس جمهور و اصلاح طلبان دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقط ضعف وقوت دولتهای هاشمی ،خاتمی واحمدی نژاد افزود: شهادت می دهم دولت احمدی نژاد پر کار ترین دولت بعد از انقلاب است .
در رقابت با هاشمی آرایش بازی را عوض خواهیم کرد

باهنر درباره این که چرا مصلحت نمی داند که هاشمی در انتخابات شرکت کند ؟ گفت: من با هاشمی زیاد کار کردم وهاشمی را جزء هیئت امنا انقلاب می دانم.

وی ادامه داد: آدمهای بزرگ و سیاسی اگر اشتباه کنند نتیجه اش سنگین است و با توجه به دشمنان تند و تیز هاشمی، تخریب بیش از این را به مصلحت نمی دانم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سن بالای هاشمی (۸۰سال) افزود: مسئولیت اجرایی کشور سنگین است و نمی دانم آیا او توان دارد یا نه.

این عضو اصولگرایان با بیان این که اصولگرایان به نفع هاشمی کنار نمی روند عنوان داشت: هاشمی و خاتمی طبق اعلام خودشان وارد رقابت انتخاباتی نخواهند شد اما چنانچه بیایند چیدمان رقابت و آرایش بازی را عوض خواهیم کرد.

 

در زمان فتنه مجلس را به بهترین نحو مدیریت کردیم

باهنر با اشاره به فتنه ۸۸؛ گفت: همه باید طرفدار و حامی قانون باشیم؛ فتنه ۸۸ به دلیل اینکه یک عده حاضر نشدند مسیر قانونی را بگذارند شکل گرفت و شاید برای انتخابات این دوره بعضی ها خواب هایی دیده باشند اما با توجه به بصیرت مردم این خواب ها تعبیر نمی شوند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در جواب به سوال سکوت وی در زمان فتنه تصریح کرد: من هم تا جایی از مواضع اصلاح طلبان دفاع می کنم و بحث های تحلیلی و استدلالی زیادی درزمینه فتنه کرده ام و ما در زمان فتنه مجلس را به بهترین نحو مدیریت کردیم.

 

احمدی نژاد بر موج مخالفت با هاشمی سوار شد و بالا آمد

این اصولگرا افزود: احمدی نژاد بر موج مخالفت با هاشمی سوار شد وبالا آمد و در انتخابات کاندیدا دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر برای انتخاب رئیس جمهور اصلح پول خرج شود عین مصلحت نظام است و احمدی نژاد برای حکومت داری تجربه نداشت و من هیچگاه علت انتصاب ها و انفصال های او را نفهمیدم و این رفت و آمدها مخرب بو د و من کسی را به وی معرفی نکردم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شما در انتخاب وزرا در دولت های نهم ودهم دست داشتید افزود:در سال ۸۴ طرفدار احمدی نژاد نبودم وبعد با وی صحبت کردم ولی نرم افزار احمدی نژاد را نتوانستم کشف کنم وبه کی بردش نزدیک نشدم .

باهنر درباره نقاط ضعف احمدی نژاد گفت: وی به خرد جمعی اعتقادی نداشت و گاهی شجاعت وی به بی باکی کشیده می شد و ساختارهای قوه اجرایی را به هم ریخت، سازمان برنامه و بودجه را منحل کرد و همچنین سیاست راهبردی و جامعی را دنبال نکرد و ادبیات دیپلماسی خارجی را رعایت نمی کرد.

 

احمدی نژاد هیچ تلاشی برای خود و بچه هایش نکرد

نائب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شخص احمدی نژاد حرص داشت که برای مردم بیشتر خدمت نماید و احمدی نژاد ساده زیست بود و ظرف این مدت هیچ تلاشی برای خود و بچه هایش نکرد و در گفتن حرفهایش شجاع بود و شعار های اول انقلاب را احیا کرد و در جایی به بی باکی رسید و شجاعت احمدی نژاد قابل تقدیر است .

 

چیزی تحت عنوان جریان انحرافی را قبول ندارم

باهنر  درباره جریان انحرافی گفت: چیزی تحت عنوان جریان انحرافی را قبول ندارم و تعبیر من حلقه انحرافی است که دلشان می خواهند مشهور شده و با هنجارهای جدید و کارهای غیرعادی و هنجارشکنانه به شهرت برسند که نمونه آن جایگزینی مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی است.
کسی که بخواهد نائب رئیس شود باید لابی بزند و لابی یعنی مخ زنی

باهنر در جواب این که از شما به عنوان سلطان لابی نام می برند افزود :لابی یعنی مخ زنی است و هم فکر کردن نمایندگان دیگر است و مجلس غیر از لابی کاری ندارد وحوزه نفوذ رای من در مجلس ۱۲۰ رای است واین قدرت هذا من فضل ربی است وکسی که بخواهد رئیس و نائب رئیس شود باید لابی بزند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لابی کردن در بحث انتخاب لاریجانی برای ریاست مجلس افزود:بله لابی کردیم که رئیس مجلس رای بیاورد درست است ولایق تر ازاین امروز در مجلس نیست .

این نماینده مجلس با اشاره به یکشنبه سیاه در مجلس افزود: مجلس محل بحث سیاسی است ورئیس جمهور از استیضاح عصبانی بود وشفاف ترین موضع را رهبری در این موضوع اعلام کردند واگر من مورد خطاب رهبری قرار بگیرم روم نمی شود از خانه بیرون بیایم .

اصلاح طلبان حتماً در عرصه انتخابات می آیند

این عضو اصولگرایان با اشاره به  حضور اصلاح طلبان در انتخابات؛ گفت: اصلاح طلبان حتماً در عرصه انتخابات می آیند و من هم دعوت می کنم بیایند.

وی افزود: کسی بخواهد که اطلاح طلبان را با چوب فتنه براند قبول ندارم در بین اصلاح طلبان افراد متدین و دوستدار انقلاب وجود دارد وهمه آنها فتنه گر نیستند. آنهایی که به ولایت فقیه و قانون اساسی پایبند هستند باید از ظرفیت هایشان استفاده شود.

مذاکره با آمریکا باید منفعت جدی برای ما داشته باشد

باهنر با بیان اینکه یکی از بنده های سند چشم انداز ۲۰ ساله اینکه ایران با همه کشور ها به غیر از رژیم نامشروع صهیونیستی تعامل سازنده و مثبت داشته باشد؛ تصریح کرد: اما اختلاف با کشورها نباید باعث قطع ۱۰۰ درصد ارتباط با آنها شود و مذاکره با آمریکا باید منفعت جدی برای ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: من معتقدم ما می توانیم با آمریکا منافع مشترکی داشته باشیم و در صورتی که آمریکا ما را بعنوان کشوری مستقل که می خواهد از حقوق خود دفاع کند قبول کند می تونیم با هم ارتباط داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مذاکره با آمریکا افزود :  شتابزدگی هزینه های ما را زیاد می کند و مذاکره کردن و نکردن و ارتباط داشتن و نداشتن حرام و واجب نیست و واجب اینکه از منافع ملی دفاع بکنیم .

استقلال وپیروزی نباید بازیکنان میلیاردی داشته باشند بی خود کرده اند

باهنر با اشاره به استفاده تیمهای استقلال وپیروزی از بازیکنان میلیاری افزود: در باشگاهای استقلال وپیروزی خیلی پول هزینه می شود ما هم قبول نداریم واستقلال وپیروزی نباید بازیکنان میلیاردی داشته باشند بی خود کرده اند وبی خودی قیمتها را بالا می برند مثل ایران خودرو که آهن پاره تحویل مردم می دهد.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
احمدی نژاد انتخابات خاتمی خاتمی، هاشمی و احمدی نژاد سر ته یه کرباس نیستند هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان