رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی رفسنجان:

رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را در استان داشته است

  • شناسه خبر: 175471
رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را در استان داشته است

رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی رفسنجان گفت: در انتخابات امسال شهرستان رفسنجان کمترین تخلفات انتخاباتی را در استان داشته است.

خانه » رفسنجان » رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را در استان داشته است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی پور محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند انتخابات یک نوع جهاد عمومی است و اینک که در ۴۱ سالگی انقلاب قرار داریم انقلاب به بلوغ و رشد سیاسی رسیده است.
وی بیان داشت: خود انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و دموکراسی به معنی قدرت مردم در امور کشور است، مجلس برای قوه قضاییه ریل گذاری می کند و طبق فرمایش امام راحل، مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است و باید وجود داشته باشد.
رئیس دادگستری رفسنجان به اهمیت و جایگاه مجلس اشاره کرد و تصریح کرد: امسال حجم زیادی از تبلیغات دشمن بر عدم شرکت مردم ایران در انتخابات بود و حضور مردم تیری بر قلب دشمن و رایی بر جمهوری اسلامی بود، چه کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند با بیعت با امام راحل و آرمان های شهدا می آیند رای می دهند و چه آن کسانی که نظام اسلامی را قبول ندارد و برای ملیت و کشور شرکت می کند تا بگویید ایرانی هستند.
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی رفسنجان افزود: رفسنجان جزو سالم ترین انتخابات در چند سال اخیر بوده است، در ستاد جلوگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، شورای تامین و کمیته تامین و انتخابات هیات اجرایی هیچ گونه تخلفی ثبت نشده و ما جزو شهرستانی بودیم که کمترین تخلفات در استان را داشته ایم.
وی بیان داشت: در جریان انتخابات امسال یک سری تخلفات مشاهده شده است که در حال بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات 98 رفسنجان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان