امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد؛

شنبه بعد از انتخابات روز رفاقت و برادری است

  • شناسه خبر: 175435
شنبه بعد از انتخابات روز رفاقت و برادری است

امام جمعه رفسنجان گفت: شنبه بعد انتخابات رفاقت و برادری باشد، همدلی و وحدت و دوستی باشد، تلاش کنیم از این فرصت انتخابات برای همدلی استفاده نکنیم نه اینکه برای تفرقه.

خانه » فرهنگی مذهبی » شنبه بعد از انتخابات روز رفاقت و برادری است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: حضور در انتخابات یک حق مدنی، تکلیف الهی و یک اقدام انقلابی است که دشمنان را مایوس و دوستان انقلاب را خرسند می کند.

وی افزود: انتخابات یک فرصت برای همدلی همه، انقلابیون، سیاسیون و طرفداران نظام است تا با رای خودشان اعلام وفاداری کنند و به دشمن سیلی زنند.

عسکری خاطر نشان کرد: انتخابات بازنده و برنده ندارد، همه شرکت کنندگان در انتخابات برنده و پیروز هستند.

وی بیان کرد: کسانی که رای نیاوردند احساس دلسردی نکنند کار برای خدا دلسردی ندارد، ادای تکلیف کرده اند و در صدد انتقام از رقیب در انتخابات نباشند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: شنبه بعد انتخابات رفاقت و برادری باشد، همدلی و وحدت و دوستی باشد، تلاش کنیم از این فرصت انتخابات برای همدلی استفاده نکنیم نه اینکه برای تفرقه.

وی تصریح کرد: کاروان های جشن راه اندازی نشود، ستادها همانطور که بسته هستند بگذارید بسته بماند، از خداوند بخواهید کاندیدایی که رای آورده برای مردم خدمت کند، نماینده منتخب نماینده همه است و همه با او همکاری کنند.

حجت الاسلام عسکری گفت: خیلی کارهای نشده در شهر رفسنجان وجود دارد، چندین هزار جوان بیکار مستعد در این شهر حضور دارند، با برادری و اتحاد می شود برای آنها شغل ایجاد کرد،  تا امروز رقابت است و فردا رفاقت و دوستی باشد.

وی بیان کرد: یکی از جلوه های کرامت است که اگر کاندیدایی رای نیاورد به کاندیدایی که رای آورده تبریک بگوید و اعلام همکاری نمایند، هر کسی رای آورد باید در خدمت مردم باشد و به وعده هایش عمل کند و از خداوند کمک بخواهد.

عسکری گفت: بسیاری به مردم قول دادند و به قول هایشان عمل نکردند، حرف زدند و وقتی به پستی رسیدند یادشان رفت که به مردم چه قولی دادند.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین به فضیلت های سه ماه رجب، شعبان و رمضان اشاره کرد و بیان کرد: این سه ماه  یک فصل از خودسازی و بهره مندی از مواهب خداوند است، بنا بر این بگذارید که دو ماه رجب و شعبان را روزهای اول، وسط و آخر را روزه بگیریدکه ثواب یکسال روزه داری دارد.

وی به ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: امسال سعی داریم از هزینه معتکفین بکاهیم، خیرین می توانند برای پدرانشان که درقید حیات نیستند ثواب بفرستند با کمک در پرداخت هزینه معتکفین، شماره حساب ۱۹۹۷۴۲۴۸ بانک ملت مرکزی به نام ستاد اعتکاف به این امر اختصاص یافته است

انتهای پیام /

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات حجت الاسلام عسکری نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان