خانه خشتی گزارش می دهد؛

اولین روایت از حماسه حضور مردم رفسنجان/ تصاویر

  • شناسه خبر: 175404
اولین روایت از حماسه حضور مردم رفسنجان/ تصاویر

به میان مردم آمدیم و از علت حضورشان در انتخابات، نقش مجلس قوی در پیشرفت کشور و از معیارهای یک نماینده اصلح پرسیدیم.

خانه » سیاسی » اولین روایت از حماسه حضور مردم رفسنجان/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با سراسر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲۱ شعب اخذ رای در شهرستان های رفسنجان و انار آغاز شده است.

از همان ساعات اولیه صبح مردم به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر نشان دادند که پای نظام و آرمان های این انقلاب ایستاده اند.
مسئولین شهرستان هم در ساعات اولیه رای گیری همگام با مردم همیشه در صحنه رفسنجان در پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را در صندوق انداختند.

تیم رسانه ای پایگاه خبری خانه خشتی نیز از ساعات اولیه آغاز رای گیری در شعب اخذ رای مسجد جامع و مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) حاضر شد و با رای دهندگان در خصوص این حضور حماسی گفتگو کرد؛
محمدعلی کلانتری بازنسشته آموزش و پرورش از حضورش در انتخابات گفت: نماینده باید اصلح، راستگو و درستکار باشد، اگر در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان بر ما غلبه می کنند و در نظر آنها کشوری ضعیف خواهیم بود.
وی خدمت برای مردم را یکی از ویژگیهای مجلس خوب دانست و گفت: مجلس خوب باید به فکر پیشرفت اقتصاد کشور و آبادانی باشد.


صباغ جعفری قاضی دادگستری شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی هر مومن و ایرانی دلسوز به نظام و انقلاب دانست و گفت: حضور ما برای مصونیت از طمع های دشمن است، شرکت در انتخابات با توجه به معیارهایی که مقام معظم رهبری فرموده اند شجاعت ،وفاداری و اخلاص در مجموع ویژگیهای جهادی بودن و انقلابی گری مهم است.


وی حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده مجلس قوی و پایبندی به نظام انقلاب دانست و افزود: ایستادگی مردم در برابر انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان دشمن دارد و باعث می شود چشم طمعی به انقلاب و مردم نداشته باشند.
محمد اسماعیلی اهل رفسنجان است در گفتگو با ما می گوید: وقتی مرجع تقلید می گوید تکلیف شرعی است من بایستی شرکت کنم چرا شرکت نکنم ؟ نماینده آینده نباید دروغ بگوید فقط همین! حضور ما در انتخابات باعث می شود چشم دشمن بترکد.


مجید نوروزی یکی از کاندیداهای انصرافی هم می گوید: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی بر گردن ماهاست چراکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی وظیفه ماست علی الخصوص اینکه این را حکم جهادی دانستند، بر گردن ماست که از مدافعان انقلاب باشیم و شرکت کنیم و حضور ما مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است و ما می توانیم با انتخاب اصلح مشکلات پیش رو را از بین ببریم.


وی از علت انصراف خود در انتخابات گفت: طبق بررسی هایی که انجام شد و اهداف مشترکی که در پیشبرد برنامه ها داشتیم با صحبت هایی که با دوستان داشتیم به نتیجه واحدی رسیدیم هدف، کار کردن است و هر کس که در انتخابات شرکت کرد و کاندید شد در راستای گام برداشتن برای مردم شهرستان بوده است، بنده به نفع دکتر جلالی کناره گیری کردم.
معیار من برای انتخاب اصلح، ولایی ، مردمی بودن و کارکردن در راستای مشکلات مردم است.
خانمی که خود را نگهبان عضو علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی می کند می گوید: نماینده آینده باید مصالح نظام و انقلاب را در نظر داشته باشد، دنبال منافع شخصی نباشد چیزهایی که به وفور در مجلس قبلی دیدیم امید داریم مجلس آینده این مشکلات را نداشته باشد.


وی در ادامه می گوید: دشمن قطعا منتظر نشسته تا نقشه های بعدیش را بر مبنای حضور مردم طراحی کند الان حضور مردم طرح های آنها را تکمیل خواهد کرد حضور ما نشان دهنده پایبندی ما به نظام و ارزش های انقلاب است، باروهای مردم عمیق تر از این حرفهاست که تحت تاثیر توطئه های دشمن قرار گیرد، مجلس کارآمد باید در تصمیماتش وطن فروشی نکند، یک نماینده خوب باید آنقدر پخته باشد که نتوانند خودش را بفروشد و مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس کند و کرسی مجلس را فرصتی برای خوشگذارانی خود نداند چراکه رای مردم امانتی برای آنهاست.
سرهنگ پساوند فرمانده بسیح ادارات رفسنجان هم بیان داشت: هدف بنده از شرکت در انتخابات مانند هموطنانم لبیک به ندای رهبر انقلاب و دفاع از آرمان های نظام و رهبری است امیدواریم بتوانیم با حضور پر شور و حداکثری پشتوانه محکمی برای نظام باشیم و بتوانیم به فرد اصلحی رای بدهیم که نزدیک باشد به مبانی فکری امام راحل و مقام معظم رهبری.


وی می افزاید: اگر بتوانیم مجلس کارآمدی تشکیل بدهیم و افراد ولایی ودلسوز انقلاب و مردمی به مجلس بفرستیم که دنبال حزب و باندبازی نباشند بسیاری از مشکلات کشورحل خواهد شد و مردم به انقلاب امیدوارتر خواهند شد، همانند فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند من به این انقلاب امیدوارم و ما هم با انتخاب اصلح می توانیم امیدوار باشیم و مردم را به انقلاب امیدوارتر کنیم، چشم استکبار جهانی به این انتخابات است حضور حداکثری مردم قطعا باعث می شود ترامپ و اعیادی استکبار جهانی نظرشان به جمهوری اسلامی عوض شود و دوستان ما همه امیدوار خواهند شد و رای بالای مردم، پشتوانه محکمی است برای نظام انقلاب اسلامی، همانطور در مراسم تشییع سردار دلها هم دیدید در آن مراسم هم حضور میلیونی مردم لرزه بر اندام استکبار و شخص ترامپ انداخته بود.
طلبه رفسنجانی هم با بیان اینکه نظام ما از روی سهل انگاری به وجود نیامده است می گوید :شکل گیری نظام را مدیون خون شهدا هستیم باید مجلس خوب و انتخابات خوبی داشته باشیم می دانیم این انقلاب به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد وقتی بیانات مقام معظم رهبری را مشاهده می کنید ایشان از یک آرامش و اطمینان خاطری صحبت می کنند ما به عنوان فردی از نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون، جانمان را فدای انقلاب اسلامی خواهیم کرد.وی تقوی الهی را از ویژگیها و معیارهای نماینده آینده دانست و گفت: نماینده نباید منافق باشد باید پشتیبان ولایت فقیه که اصل نظام و ولایت است باشد همدرد مردم باشد از نظر اقتصادی و سیاسی و… مردم را درک کند به وعده هایی که می دهد عمل کند این موضوع را از سوابقش می شود فهمید.
شجاعی بازنشسته سپاه هم می گوید: حضور در انتخابات حقی است که همه مردم بر عهده دارند شایسته است این حق حاکمیت را از طریق انتخابات و انتخاب فرد اصلح نشان بدهند در واقع این حق مردم است که باید از آن استفاده کنند هر کشوری و هر ملیتی این حق را دارند که در حاکمیت کشورشان سهیم باشند.


وی می افزاید: با توجه به کشور خودمان ایران و با توجه به نظامی که ایجادکردیم ولایی ،انقلابی بودن، شجاع بودن، کارایی داشتن و جهادی بودن از معیارهای نماینده آینده است.
بازنشسته سپاه می گوید: کشور ایران با توجه به انقلاب ۵۷ دشمنان زیادی دارد ۴۱ سال از این انقلاب گذشته دشمنان هنوز بر دشمنی این نظام پافشاری می کنند، مردم با حضور خود می توانند به دشمنان بفهمانند که مردم پای نظام هستند و این پیام برای دشمن کافی است که با چه کشوری و ملتی روبرو هستند.

گزارش از منیژه نوروزی

عکس از روح الله بادپروا

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انتخابات 98 حماسه حضور گزارش مردمی مسجد جامع رفسنجان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان