WND: انفجارات بوستون به دستور سید خراسانی انجام شده است!

  • شناسه خبر: 17533
WND: انفجارات بوستون به دستور سید خراسانی انجام شده است!

رسانه های وابسته به اوانجلیست ها در جدیدترین موج تهمت زنی خود علیه ایران این بار مدعی شدند عوامل سپاه قدس و حزب الله لبنان پشت پرده بمب گذاری های بوستون هستند. به گزارش خانه خشتی، بمب گزاری های زنجیره ای بوستون امریکا و حواشی مرموز پیرامون آن از جمله کشته شدن کاملا تصادفی افراد […]

خانه » آخرین اخبار » WND: انفجارات بوستون به دستور سید خراسانی انجام شده است!

رسانه های وابسته به اوانجلیست ها در جدیدترین موج تهمت زنی خود علیه ایران این بار مدعی شدند عوامل سپاه قدس و حزب الله لبنان پشت پرده بمب گذاری های بوستون هستند.

به گزارش خانه خشتی، بمب گزاری های زنجیره ای بوستون امریکا و حواشی مرموز پیرامون آن از جمله کشته شدن کاملا تصادفی افراد مظنون در هنگام دستگیری چند روزی است که در صدر اخبار قرار گرفته است.


با کنار هم قرار دادن جنبه های مختلف قضیه منطقی ترین نتیجه ای که به دست می آید این است که رژیم سرمایه سالار امریکا بیشترین نفع را از حملات تروریستی می برد. زیرا اولا بنا به تفکر غلط رایج در جامعه امریکایی در خصوص در امان ماندن از ناامنی ها، مردم بیش از پیش به سمت خرید سلاح شخصی تمایل نشان می دهند.
و دوما بهانه های لازم برای  توجیه اعمال مداخله جویانه استکبار در  کشورهای دیگر به وجود می آید.
در همین راستا سایت  تندروی wnd.com با طرح مسئله مهدویت عنوان کرد این انفجارها به دستور عالی ترین مقام سیاسی ایران صورت گرفته است!
 این سایت خبری با بیان استناد به برخی روایات شیعه درباره برافراشته شدن پرچم اسلام توسط سید خراسان و رساندن آن به دست امام عصر (روحی فداه) نتیجه گرفته است این انفجارها به دستور رهبر ایران صورت گرفته است!! (براساس ادعای وهابیت اسامه بن لادن همان سید خراسانی است و به همین دلیل پرچم القاعده سیاه رنگ است.)
این سایت دلیل مدعای خود را ویدئویی می داند که قبل از انفجارها توسط یکی از مظنونین در یوتیوب پخش شده است. در این ویدئو پرچمی نمایش داده می شود که تداعی کننده پرچم سیاه خراسان و ظهور امام عصر (عج) است.
البته بخش مضحک ماجرا این است که نویسنده این مطلب در سایت wnd محتوای مطلب خود را با الهام از عقاید فرقه حجتیه کسب کرده است! به همین دلیل در اثبات طرح خود به این مسئله متوسل می شود که برای ظهور امام دوازدهم شیعیان، باید جهان در جنگ و خونریزی و … غرق گردد؛ بنابراین روحانیون ایران ایجاد کننده و حامی وقایعی از این دست خواهند بود!!نویسنده این مطلب در ادامه می نویسد سپاه قدس ایران برای رد گم کنی، عوامل خود را در لبنان، هرزگووین، کنیا، سری لانکا، بنگلادش، و دیگر مناطق جهان تا امریکای لاتین آموزش میدهد و حتی برای رد گم کنی بیشتر، به جای شیعیان اخیرا افراد سنی و یا غیر عرب را آموزش میدهد!!نویسنده و منتشر کنندگان مطالبی از این دست دلیل دیگر مدعای خود را اقرار فردی مجهول الهویه از مقامات اطلاعاتی ایران و تایید مقامات اطلاعاتی امریکا عنوان می کنند که البته هیچ سند و مدرکی برای آن ارائه نداده اند.

نکته جالب دیگر این است که این سایت بدون در نظر گرفتن اختلافات شدید شیعه با وهابیت ( حکم حلال بودن کشتن شیعیان توسط وهابیون) از جذب افراد القاعده توسط ایران شدند.
به زعم سیاسیون امریکایی، مصطفی بدر الدین، برادر همسر شهید عماد مغنیه (که نماینده سردار سلیمانی در لبنان نیز هست)؛ محمدعلی حمادی (یکی از عوامل حزب الله که در لیست سیاه افراد مورد تعقیب اف بی آی قرار دارد)؛ و و طلال حمیه (رئیس سازمان امنیت خارجی حزب الله) واسطه های اصلی انجام این اعمال تروریستی هستند.منتشر کنندگان این خبر کذب و تحلیل مضحک، پا را باز هم فراتر گذاشته و با استناد به فرد ناشناسی می گویند که سپاه قدس مسئول است تا در سال ۲۰۱۳ حمله هایی را در خاک امریکا حادث کند.
این سایت با انتخاب گزینشی و تحریف سخنان سردار جزایری بازهم سعی می کند سندی برای مدعای خود بیاورد.این در حالی است که رهبر معظم انقلاب، در سخنرانی خود این حملات را محکوم کرده و بارها از لزوم ثبات و پایداری در تمام نقاط جهان سخن گفته اند.

باز هم تاکید می گردد که با کنار هم قرار دادن جنبه های مختلف ماجرا و با زیرنظر گرفتن رفتار مزورانه دولتمردان غربی منطقی ترین نتیجه ای که به دست می آید این است که امریکا در راستای منافع خود و در ادامه روند ایران هراسی و اسلام هراسی، حتی المقدور از وقوع این انفجارها مطلع بوده است و سعی دارد تا بیشترین نفع را از جو هراس و دلهره ببرد. زیرا هم توجیهی برای رونق دادن به بازار پر سود تسلیحات به دست می آورد و هم در عرصه بین الملل به اهداف پوچ خود نزدیک تر می گردد. و باز هم خاطرنشان می گردد که نمونه این قبیل وقایع در تاریخ دولت های پیشین ایالات متحده کاملا مشهود است که بارزترین آن، حادثه برج های دوقلو و سپس حمله نظامی به افغانستان با هدف حضور نظامی در منطقه بود.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
: انفجارات بوستون به دستور سید خراسانی انجام شده است! انجار های بوستون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان