امام جمعه سابق رفسنجان در مراسم افتتاح شبستان اصلی مسجد الزهرا رفسنجان مطرح کرد؛

مسجد، مرکز بزرگ فرهنگی و اجتماعی جامعه است

  • شناسه خبر: 175268
مسجد، مرکز بزرگ فرهنگی و اجتماعی جامعه است

امام جمعه سابق رفسنجان گفت: مسجد پایگاه عبادی و اجتماعی جامعه است و نقش مهمی برای حضور مردم و مرکز و قطب بزرگ اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می شود.

خانه » رفسنجان » مسجد، مرکز بزرگ فرهنگی و اجتماعی جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام رمضانی امام جمعه سابق رفسنجان شب گذشته در مراسم افتتاح شبستان اصلی مسجد الزهرا(س) رفسنجان اظهار داشت: مسجد الزهرای رفسنجان با سرمایه گذاری عظیم معنوی و فکری ساخته شده است.
وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مقاومت بیان داشت: حضرت زهرا (س) بانوی بزرگواری بودند که زندگی آن حضرت بر پایه عفاف و حجاب بنا شده بود آن هدیه ارزشمندی بود که به زنان تقدیم نمود.
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: مسجد پایگاه عبادی و اجتماعی جامعه است و نقش مهمی برای حضور مردم و مرکز و قطب بزرگ اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می شود.
وی با بیان اینکه مسجد یک قرارگاه بزرگی است که باید برای رضای خدا ساخته شود گفت:در مجموعه شبستان الزهرای رفسنجان کتابخانه تخصصی و کارگاه های اشتغالزایی برای بانوان تعبیه شده که به زودی آماده خواهد شد.
امام جامعه اسبق رفسنجان عنوان داشت: همیشه افراد بلند نظر و بلند همت در طول تاریخ و قرن های گذشته کارهایی انجام داده اند که ماندگار شده است و امروز از آنها به عنوان آثار باستانی استفاده می شود چرا نباید در استان و شهرستان یک مجموعه بزرگی که چند قرن در خدمت مردم باشد داشته باشیم.
وی بیان داشت: ساخت چنین مجموعه می تواند الگویی برای افراد دیگر در کشور باشد.
تنظیم خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
افتتاح شبستان الزهرای رفسنجان امام جمعه سابق رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان