امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

هیچ کاندیدایی در انتخابات بازنده نیست/ شهید سردار سلیمانی با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد

  • شناسه خبر: 175182
هیچ کاندیدایی در انتخابات بازنده نیست/ شهید سردار سلیمانی با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچ کاندیدایی بازنده نیست همه کسانیکه برای انجام تکلیف الهی ثبت نام کرده اند تایید شدند برنده هستند دیگران فکر نکنند کاندیداهایی که رای نیاوردند شکست خورده اند .

خانه » رفسنجان » هیچ کاندیدایی در انتخابات بازنده نیست/ شهید سردار سلیمانی با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با تشکر از حضور حماسی و باشکوه ملت بصیر ایران و مردم انقلابی رفسنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم در آزمون ۲۲ بهمن بر خلاف نقشه دشمن، سربلند میدان شدند امیدواریم مسئولین هم قدرشناس باشند و حتی المقدور در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.
وی بیان داشت: مسئولین از خود مردم هستند باید با تلاش و جدیت خدمتگزار خوبی برای مردم باشند چراکه مردم وظیفه خود را در طول ۴۱ سال انقلاب انجام و به اثبات رساندند.
امام جمعه رفسنجان با تبریک سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت امام راحل افزود: نعمت پدر و مادر نعمت بی بدیلی هستند که جایگزین ندارند تکریم آنها از وظایف مهم است.
وی با روایتی از حضرت امام راحل در خصوص فضیلت های حضرت زهرا (س) بیان داشت: حضرت امام در وصف آن حضرت می فرمایند تمام ابعادی که برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا (س) جلوه کرده است.
حجت الاسلام عسکری افزود: تمام نسخه انسانیت وهویت های کمالی که در یک انسان متصور است در حضرت زهرا (س) مشهود و جلوه گر است.
وی خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل کتاب هایی زیادی نوشته اند ویژگیهای انبیاء را تدریس و تحقیق کرده اند اینکه امام راحل می فرمایند “تمام خاصه های انبیاء در حضرت زهرا(س) مجتمع و متصور است” محصول ده ها سال مطالعه و تحقیق ایشان است.
حجت الاسلام عسکری با اشاره به تبلیغات اتتخاباتی بیان داشت: برخی تخلفات انتخاباتی در رفسنجان مشهود است کاندیداها و هوادارانش باید رعایت قانون را داشته باشند از اسراف و تبذیر در انتخابات پرهیز نمایند.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: مردم با بنر و تبلیغات زیادی عاشق کسی نمی شوند بلکه افراط و زیاده روی باعث رنجش خاطر برخی می شود، اعلام حمایت از طرف کاندیداها مهم است ولی باید از ریخت و پاش و اسراف بپرهیزند.
وی عنوان داشت: عملکرد صحیح ، خدمت به مردم و داشتن برنامه خوب باعث جذب و علاقه کاندیدا به مردم می شود، کاندیداها باید به مردم بگویند برای بیکاری، اشتغال و کار آفرینی و همچنین برای مبارزه با فساد چه برنامه ای دارند.
خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که می فرمایند مردم از کمبودها نگران نیستند و آن را تحمل می کنند ولی از فساد گریزان هستند گفت: کاندیداها با شفافیت برنامه های مبارزه با فساد را ارائه دهند تا مردم اطلاع پیدا کنند.
وی با اشاره به ویژگیهای برجسته شهید سلیمانی اذعان داشت: شهید سردار سلیمانی با عکس، پوستر و کاروان انداختن محبوب دلها نشد ایشان با عمل خالصانه ، جهاد و تلاش شبانه روزی محبوب مردم شد.
امام جمعه رفسنجان افزود: باور و ایمان به مردم یکی از ویژگیهای شهید سردارسلیمانی بود ایشان به مردم عشق می ورزید و با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد.
حجت الاسلام عسکری عنوان داشت: چسباندن عکس و پوستر بر روی دیوار و درب منازل مردم و دستگاه های دولتی حرام و خلاف شرع است کاندیداها باید به ستادهای تبلیغاتی خود تذکر دهند.
وی یادآور شد: پاره کردن عکس و توهین به کاندیداها خلاف شرع است باید جدا خودداری شود.
خطیب نمازجمعه رفسنجان با اشاره به فرمایش امام راحل در خصوص اخلاق انتخاباتی گفت: کاندیدها و هواداران آنها اخلاق انسانی و اسلامی را در تبلیغ برای کاندیداها مراعات کنند و از هر گونه انتقاد از طرف مقابل که موجب اختلاف و هتک حرمت باشد ولو اینکه برای پیشبرد مقصود اسلامی باشد خودداری کنند.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: از راه انداختن کاروان های شادی و هر آنچه موجب هنجاری شکنی و ایجاد مزاحمت می شود باید پرهیز شود.
وی با بیان اینکه انتخابات برنده و بازنده ندارد و با اذعان بر اینکه کسانیکه در انتخابات شرکت می کنند برنده انتخابات هستند تاکید داشت: هیچ کاندیدایی بازنده نیست همه کسانیکه برای انجام تکلیف الهی ثبت نام کرده اند تایید شدند برنده هستند، دیگران فکر نکنند که کاندیداهایی که رای نیاوردند شکست خورده اند، شکست واقعی کسی می خورد که در انتخابات شرکت نکرده و دیگران آمده اند برای او نماینده تعیین کرده اند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نمازجمعه 25 بهمن 98 رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان